ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پذیرش ارز دیجیتال توسط یک موسسه دندانپزشکی در نیویورک

2022/03/24
06:10
310

دوج کوین اکنون توسط یک کلینیک دندانپزشکی منهتن پذیرفته شده است.

کلینیک  Upper East Dental Innovations، یک کلینیک دندانپزشکی پیشرفته واقع در منهتن نیویورک، اکنون بیتکوین، دوج کوین و اتریوم را می‌پذیرد.
این کلینیک ادعا می کند که اولین مطب دندانپزشکی است که درهای خود را به روی ارزهای دیجیتال در قلب نیویورک باز کرده است.
پذیرش ارزهای دیجیتال توسط چنین کسب و کارهایی می‌تواند به بیشتر شناخته شدن این صنعت کمک کند و جایگزینی آن با فیات را تسریع کند.

 دکتر  هاروی، دندان‌پزشکی که مالک Upper East Dental Innovations است و تیم پزشکان آن را رهبری می‌کند، ادعا می‌کند که از طرفداران بزرگ فناوری‌های مدرن است. او ارزهای دیجیتال را مرحله بعدی در تکامل پول می داند و ادعا می کند که ارز دیجیتال ارزان تر، سریع تر و کارآمدتر از ارزهای اسکناسی است. اینکلینیک دندانپزشکی مجموعه وسیعی از خدمات زیبایی و ترمیمی دندان را ارائه می دهد. سیستم تصویربرداری سه بعدی Galileos اختصاصی آن با تولید تصاویر پانوراما و سفالومتریک تشخیص جامعی را انجام می دهد.
دنتا کوین را به یاد دارید؟
برخی از دندانپزشکان سال هاست که ارزهای رمزنگاری شده را می پذیرند.  در سال ۲۰۱۳، یک کلینیک دندانپزشکی لهستانی زمانی که ارز دیجیتال تقریبا ناشناخته بود، از پرداخت دستمزد با بیت کوین پشتیبانی می کرد.

 در طول رونق عرضه اولیه ارزها (ICO) که این صنعت را در سال ۲۰۱۷ در متحول کرد، دنتا کوین، یک ارز مخصوص دندان، شروع به جلب توجه کرد و ارزش بازار آن به میلیاردها دلار رسید.  پس از رسیدن به سقف ۰.۶۵۷۵ دلار، این ارز دیجیتال به طور قابل پیش بینی به فراموشی سپرده شد.

 در حالی که دوج کوین ۸۳.۳۱% نسبت به اوج قیمتی خود کاهش یافته است، به نحوی توانسته اعتماد سرمایه گذاران خود را حفظ کند و تجار بیشتری اکنون مایل به پذیرش آن هستند.


منبع : U Today