ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جف بزوس اکنون یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین را در توییتر دنبال می کند

2022/05/07
17:00
283

بنیانگذار و مدیر عامل سابق آمازون، جف بزوس، شروع به دنبال کردن یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین، بیلی مارکوس در توییتر کرده است.

 آمازون رمزارز ها را قبول نمی کند، اگرچه در چند سال گذشته، شایعات برای مدتی ادعا می کردند که این اتفاق خواهد افتاد. در ماه آوریل، اندی جاسی، مدیر عامل فعلی آمازون به CNBC گفت که این شرکت ممکن است شروع به فروش NFT ها کند و اشاره کرده بود که ارزهای دیجیتال آینده بزرگی در پیش دارند.

 سال گذشته، در ژوئیه، شرکت فضایی بزوس، Blue Origin، این میلیاردر را به فضا فرستاد، اندکی پس از آن که ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین گالاکتیک، با موشک او به فضا رفت، که بزوس را به رقیب ایلان ماسک و شرکت اسپیس ایکس او تبدیل کرد، هرچند که دومین شرکت هنوز به فضا پرواز نکرده است.


 ماسک یکی از طرفداران بزرگ دوج‌کوین است و پس از معامله اخیر او برای خرید توییتر (که هنوز نهایی نشده است)، بسیاری از طرفداران دوج‌کوین معتقدند که این میم کوین به نوعی در غول رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 برخی از طرفداران دوج‌کوین همچنین معتقدند که دنبال کردن بیلی مارکوس توسط بزوس "برای دوج‌کوین اهمیت زیادی" دارد و احتمالاً نشان می دهد که بنیانگذار آمازون در حال علاقه پیدا کردن به دوج‌کوین است.


منبع : U Today