ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بنیان‌گذار کاردانو معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال فعلا خرسی خواهد بود.

2022/05/09
15:30
303

در توییت اخیر، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، زمانی که در مورد توکن کاردانو از او سوال شد، ادعا کرد که ارزهای دیجیتال وارد بازار نزولی شده‌اند.

 هاسکینسون می پذیرد که هیچ اعلامیه ای نمی تواند تفاوتی ایجاد کند. از این رو، قیمت کاردانو با وجود بهبود عملکردهای فنی پروتکل و تعداد فزاینده اعضای جامعه، همچنان در تلاش برای به دست آوردن کشش در بازار است.

 پس از ثبت رشدهای عظیم در سال ۲۰۲۱، کاردانو امسال به طور قابل توجهی ضعیف عمل کرده است و از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۳ درصد سقوط کرده است. اکنون ۷۷.۴۴ درصد از رکوردی که در اوایل سپتامبر قبل از راه اندازی قرارداد هوشمند به دست آمده بود، کاهش یافته است.

 با توجه به Input Output، نزدیک به ۹۰۰ پروژه مبتنی بر کاردانو در حال حاضر در حال انجام است. و در ماه فوریه، تعداد کیف پول های کاردانو از مرز سه میلیون نفر گذشت.

 با این حال، طبق داده‌های ارائه شده توسط Messari، آدرس‌های فعال بلاک چین از ماه اوت به پایین‌ترین سطح رسیده است.


 طبق داده‌های «DefiLlama»، کاردانو تاکنون نتوانسته است اپ خود را راه‌اندازی کند، و در حال حاضر در جایگاه سی و یکم از نظر ارزش دارایی های قفل شده (TVL) قرار دارد.  طبق داده‌های ارائه شده توسط DefiLlama، مین سواپ و ساندی سواپ ظرف یک ماه ۴۱ درصد و ۳۶ درصد از آن ها را از دست داده‌اند.

 اوایل امروز، قیمت بیت کوین در صرافی بیت‌استمپ به ۳۳،۲۶۵ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ۲۴ ژانویه، در نتیجه ی فروش بی رحمانه ی این ارز، بود.


منبع : U Today