ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

لونا به زیر ۱۰ دلار سقوط کرد.

2022/05/11
10:27
292

ارز لونا از بنیاد ترا در صرافی بایننس به زیر سطح ۱۰ دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح روزانه خود یعنی ۹.۶۱ دلار رسید.

 این ارز دیجیتال در حال حاضر در عرض یک هفته ۸۷ درصد ریزش کرده است. و اکنون پس از این فروپاشی شکه کننده، در CoinMarketCap زیر لایت کوین و بیت کوین کش قرار دارد.

ارز UST ترا معادل ۰.۷۸ دلار معامله می شود و علیرغم اینکه بنیاد لونا تمام ذخایر بیت کوین خود را برای تقویت استیبل کوین الگوریتمی اش به کار می برد، قادر نبودند به سطح خود بازگردند.

 دو کوون، بنیانگذار جنجال برانگیز این پروژه، در توییتی اعلام کرد که به برنامه ای برای بهبود UST نزدیک شده است، اما تغییر قیمت نشان می دهد که سرمایه گذاران، دیگر به ترا اعتماد ندارند.

 قبل از سقوط، UST بعد از تتر و کوین USD سومین استیبل کوین محبوب سرمایه گذاران بود. ارزهای دیجیتال استیبل برای ایجاد آرامش در زمان‌هایی که بازار درگیر آشفتگی است طراحی شده‌اند.  با این حال، اعتقاد بر این بود که جدا شدن ترا از دلار خود یکی از دلایل اصلی ایجاد موج فروش اخیر است که به بازار ارزهای دیجیتال سرایت کرد.

 بازار کوین های بزرگ در حال حاضر در رکود قرار دارد. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، در حال حاضر با قیمت ۳۱،۳۶۷ دلار در صرافی بیت‌استمپ معامله می شود.  این کوین پرچمدار همراه با اتریوم در محدوده ب قرمز قرار دارد. در همین حال سولانا، پولکادوت و کاردانو ضررهای دو رقمی داشته اند.

 سقوط ترا احتمالاً بزرگترین باد مخالف برای بازار در آینده نزدیک خواهد بود.


منبع : U Today