ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا اینو مورد توجه تاجران بیشتری قرار گرفته است.

2022/03/25
13:53
899

برند مد جان ریچموند، فست فودهای زنجیره ای Welly's و پیتزا فروشی سوربیلو با مشارکت درگاه پرداخت غیرحضوری ارز های دیجیتال، NowPayments، پذیرش شیبا و دوج کیلر را آغاز کرده اند.

شرکت NowPayments اخیرا یک مکانیسم کارمزد سوزی را معرفی کرده است که به بازرگانان اجازه می دهد درصد معینی از سود دریافتی خود را در دو ارز دیجیتال فوق الذکر بسوزانند. چنین ویژگی‌ای اجازه می دهد تا توکن ها را از گردش خارج کنید، بنابراین آنها در طولانی مدت کمیاب تر و با ارزش تر می شوند. 

 

سوربیلو در اواخر ژوئن به دارندگان ارز شیبا تخفیف ۵ درصدی ارائه کرد و تبدیل به یکی از اولین تاجرانی شد که از این توکن قبل از معروف شدن آن در اواخر سال ۲۰۲۱ پشتیبانی کرد.

 

برند Welly’s، یک فست فود زنجیره‌ای واقع در ناپل، ایتالیا، در اوایل فوریه یک تغییر برند انجام داد و شیبا را نیز به عنوان سمبل تبلیغاتی خود انتخاب کرد. این رستوران ماه گذشته برنامه خود را برای گسترش جهانی اعلام کرد و به یک برند فست فود زنجیره‌ای تبدیل شد. 

 

در انتها جان ریچموند ، یک خانه مد که توسط طراح مد بریتانیایی جان ریچموند در دهه ۱۹۸۰ تأسیس شد، در اوایل این ماه با تیم شیبا یک ارز غیر قابل تعویض (NFT) برای راه اندازی یک مجموعه مد مجازی ایجاد کرد. اکنون شیبا و دوج کیلر را نیز با مشارکت NowPayments می پذیرد. 

 

شرکت‌های فوق الذکر گام نهایی را برای پذیرش کامل ارزهای دیجیتال برداشته‌اند. سوربیلو، جان ریچموند و welly's  همچنین می‌توانند به سوزاندن توکن‌های شیبا و دوج کیلر کمک کنند. 

 

در اوایل این ماه، AMC Theatres، بزرگترین شرکت زنجیره‌ای سینمای جهان با ۹۳۰ سالن سینما در سراسر جهان، پذیرش  شیبا و رقیب آن دوج کوین را با مشارکت BitPay آغاز کرد. 

 

شیبا اینو از نظر ارزش بازار در جایگاه پانزدهم باقی مانده است و در حال حاضر با قیمت 0.00002487 دلار در بایننس معامله می شود. این میم کوین ۷۱.۰۷ درصد نسبت به سقف تاریخی خود کاهش یافته است.


منبع : U Today