ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تهدید خانواده‌ی بنیان‌گذار لونا بعد از سقوط این ارز

2022/05/13
11:21
373

بر اساس گزارشی که توسط رسانه تجاری کره جنوبی MoneyToday منتشر شده است، همسر کوان دو هیونگ، بنیانگذار آزمایشگاه ترافورم، پس از اینکه یک فرد ناشناس وارد ساختمان آپارتمان او شد و زنگ در را زد، شکایتی در اداره ی پلیس تنظیم کرد.

این مهمان غیرمنتظره پرسید که آیا شوهرش خانه است یا نه و سپس رفت. همسر کوان از پلیس درخواست کرده تا فردی برای حفاظت بیشتر به محل زندگی آن ها بفرستند.

 بر اساس این گزارش، آدرس خانه ی این کارآفرین بحث‌برانگیز در اختیار سرمایه‌گذاران نامشخص تجارت ارز دیجیتال گذاشته شده است.

 پس از فروپاشی ترا، شماره‌های خط تلفن اضطراری خودکشی در برد subreddit یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال قرار داده شده است. جامعه ی کریپتو مملو از پست های ترسناکی در مورد افرادی است که همه ی اموالشان را یک شبه از دست داده اند. گزارش شده است که هشدارهایی در سرتاسر سئول برای گزارش هرگونه اقدام به خودکشی مربوط به سقوط ترا صادر شده است.


 قیمت توکن لونا ارز اختصاصی ترا تقریباً به صفر رسیده است و در حال حاضر ۰.۰۰۰۵ دلار است. این ارز دیجیتال کمی بیش از یک ماه پیش با قیمت ۱۱۹.۱۸ دلار معامله می شد.

 با وجود این واقعیت که عرضه ی در گردش لونا اکنون به ۶.۵ میلیارد توکن افزایش یافته است، استیبل کوین UST تقریباً بی ارزش شده است و در حال حاضر تنها ۰.۱۸ دلار معامله می شود. فروپاشی مداوم این بنیاد، هر امیدی مبنی بر اینکه UST دوباره به سطح ۱ دلار بازگردد را از بین برده است.

 علاوه بر این، شبکه ترا برای دومین بار در عرض ۲۴ ساعت به طور رسمی متوقف شد. بر اساس یک اعلامیه، اعتبارسنج‌های این شبکه در حال کار روی طرحی برای بازسازی آن هستند.

 در همین حال، کوان که به خاطر توییت‌های آزاردهنده و تحریک‌آمیزش شناخته می‌شود، در روز گذشته سکوت وهم آوری را پیش گرفته است.


منبع : U Today