ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دلایل رشد ۴۸ درصدی اکسی اینفینیتی در دو روز گذشته

2022/03/25
16:55
334

با گذشت زمان، صنایع GameFi و متاورس به آرامی قدرت خود را از دست می‌دادند، اما از آنجایی که بازار ناگهان با یک شوک مثبت مواجه شد، ارز اکسی اینفینیتی پس از ارائه چند ویژگی جدید در کنار این موج صعودی بازار، با افزایش ناگهانی قیمت مواجه شد.
یکی از دلایل بنیادی این رشد شدید را می توان نحوه‌ی مدیریت خزانه‌ی اکسی اینفینیتی دانست. پیش از این، این تیم گزارش داده بود که به لطف بهبود پروژه‌ها و به طور کلی صنعت GameFi، ارزش پروژه‌ی آن به یک میلیارد دلار رسیده است.
در آینده، دارندگان این ارز، استفاده از منابع را کنترل می کنند و نحوه‌ی عرضه در بلندمدت را تغییر می دهند، منابع را دوباره پر می کنند، در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری می کنند و گروه های منابع را برای تحقق پروژه های مهم ایجاد می کنند. 
 
با توجه به جدیدترین مقاله منتشر شده توسط substack، مفهوم غیرمتمرکزسازی پیشرونده هدف بعدی پروژه است. ایده غیرمتمرکزسازی پیشرونده مبتنی بر ارائه مالکیت بیشتر به اعضای جامعه با پاداش دادن به هر نوع حضور و مشارکت در اکوسیستم اکسی اینفینیتی است.
علیرغم تغییرات و دلایل بنیادی، افزایش علاقه به اکسی اینفینیتی را می توان با افزایش کلی ورودی به صنعت DeFi و پروژه های مرتبط با آن نیز گره زد. GameFi بخش زیادی از محبوبیت و ارزش کل قفل شده‌ی خود را از ابتدای سال ۲۰۲۲ از دست داد. 
 
اکثر پروژه‌هایی که از فناوری‌های قرارداد هوشمند مانند سولانا، کاردانو و اتریوم استفاده می‌کنند، در چند روز گذشته با جریان‌های عظیم ورودی سرمایه مواجه شده اند و حداقل ۱۰ درصد به ارزش آن ها اضافه شده است. در زمان انتشار این خبر، اکسی اینفینیتی حدود ۴۴ درصد به ارزش خود در سه روز گذشته اضافه کرده و به خط مقاومت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه رسیده است.


منبع : U Today