ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

درخواست وکلای ریپل: SEC باید تحریم شود.

2022/03/25
17:00
355

در جدیدترین خبری که از پرونده بحث برانگیز SEC علیه ریپل به گوش می‌رسد، وکلای گارلینگ هاوس و لارسن نامه ای در محکومیت رفتار SEC ارسال کرده اند و خواستار "تحریم" فوری علیه این نهاد نظارتی شده اند.
در این نامه که در ۲۴ مارس منتشر شد، آمده است که کمیسیون SEC تعهد خود را برای اثبات این که گزارش کارشناسی لحظه‌ی آخری دکتر متز مرتبط با دادگاه است و به نتیجه آن لطمه ای وارد نمی کند، انجام نداده است. دکتر متز قبلا گزارشی را به دادگاه ارائه کرده بود. اما او با انتقاد سایر کارشناسان روبرو شد که گفتند او دلایل کافی برای اینکه ثابت کند تغییرات قیمت ریپل بر خلاف اخبار عادی در مورد این ارز، ناشی از اقدامات دستکاری شده است، ارائه نکرده است.
 
در نامه‌ی نوشته شده توسط گارلینگ هاوس ادعا می شود که دکتر متز سپس پاسخی غیرمجاز نوشت و نه تنها به مقابله با انتقادات پرداخت، بلکه نظرات کاملا جدیدی را اضافه کرد که در گزارش اصلی وجود نداشت. این رویه ای است که امتیازات ناعادلانه ای به دادستان در پرونده های حقوقی مانند این می دهد، زیرا به وکیل مدافع وقت کافی برای پاسخگویی منطقی به اتهامات جدید داده نمی شود.

این اولین بار نیست که رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این مورد نامناسب خوانده می شود. پس از اینکه درخواست اخیر ریپل برای لغو مهر و موم اسناد داخلی SEC تا حدی پذیرفته شد، SEC تمام تلاش خود را کرد تا یادداشت‌های درخواستی را ویرایش کند، ظاهراً این نهاد تصمیم داشته اطمینان حاصل کند که این یادداشت‌ها منعکس کننده "تفکر شخصی نویسنده در مورد مذاکرات کارکنان" نیستند. 
 
به گفته وکلای گارلینگ هاوس، رفتار مشکوک کمیسیون بورس و اوراق بهادار و عدم شفافیت عمومی «نیاز به تحریم‌» را ضروری می‌کند. این نامه کوبنده مدت‌هاست در حال آماده سازی بوده است، زیرا ریپل مکرراً SEC را به رفتار ناعادلانه در آستانه محاکمه و در طول فرآیند دعوی متهم کرده است.


منبع : U Today