ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بایننس توسعه دهندگان ترا را تشویق می کند تا به تیم آن بپیوندند

2022/05/18
16:10
297

بایننس غول ارز های مجازی چنین فرصت جذابی را از دست نمی‌دهد و در تلاش است توسعه‌دهندگان فعال‌تر جذب تیم «سازندگان» زنجیره BNB خود کند.

 به همین دلیل است که در ۱۷ می، اعلامیه‌ای برای حمایت از «ترانس» از نظر مالی و زیرساختی منتشر کرد. در آن بیانیه، BNB Chain قول حمایت ویژه برای پروژه هایی که از بلاک چین ترا به این پلتفورم منتقل می‌شوند، داده است. این قول شامل بازاریابی، توسعه تجارت و توکن، حمایت از رشد جامعه و سرمایه‌گذاری از صندوق ۱ میلیارد دلاری BNB Chain می‌شود.

 هدف از چنین پیشنهاد سخاوتمندانه ای روشن است. جذب توسعه‌دهندگان از پروژه‌های رمزارزهای آینده دار به بایننس کمک می‌کند خط dApp‌های خود را که بر روی زنجیره BNB ساخته شده‌اند را گسترش دهد، که به نوبه خود منجر به افزایش تعداد کاربران فعال و افزایش محبوبیت بلاک چین خواهد شد.

 مدیر سرمایه‌گذاری زنجیره BNB، گوندولین رجینا، به وضوح این ایده را بیان کرد و اظهار داشت که آنها آماده هستند به «ترانس‌ها» در مسیرشتن برای «ایجاد موج بعدی dApp‌های رمزنگاری نوآورانه» کمک کنند.


 استدر لبز یکی از اولین پروژه هایی بود که این دعوت را پذیرفت و اعلام کرد که مفتخر به پیوستن به خانواده BNB Chain هستند.  این پلتفورم ارائه‌دهنده لیکوئدیتی، هدف خود را جذب یک میلیارد کاربر قرار داده و ابراز اطمینان کرده است که توسعه زنجیره BNB به آن ها کمک می‌کند تا به هدف خود دست یابد.

 به طور خلاصه، می توان گفت که با وجود احساس تاسف برای کارکنان صادق و سخت کوش ترا، نبرد برای تسلط در فضای وب۳ حتی داغ تر و جالب تر شده است.


منبع : U Today