ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اکثریت کاربران لونا طرح بنیانگذار ترا را رد کردند

2022/05/18
16:15
323

اکثریت جامعه ترا به طرح احیای دو کوان که شامل قطع کردن شبکه موجود و توزیع توکن‌های جدید می‌شد، رأی منفی دادند.

 با توجه به صفحه رای گیری، ۹۲ درصد از کل رای دهندگان اظهار داشتند که مایل به راه اندازی شبکه دیگری توسط همان تیم نیستند.  در مجموع، ۶،۰۳۱ نفر تا این لحظه شرکت کرده اند و تنها ۸ درصد از رای دهندگان تا حدودی با پیشنهاد جدید ارائه شده موافق بودند.

 دو کوان تمام جزئیات ای طرح را با جامعه ی کریپتو به اشتراک گذاشته است. این طرح شامل ایجاد یک زنجیره جدید ترا بدون استیبل کوین الگوریتمی است. زنجیره «قدیمی» کپسوله می‌شود و به‌عنوان «کلاسیک» علامت‌گذاری می‌شود، در حالی که زنجیره جدید نامی را که همه می‌شناسند خواهد داشت.

 توکن های جدید لونا برای همه ی دنبال کننده های لونا کلاسیک ایردراپ خواهد شد.  هولدر های UST واجد شرایط جابه جایی استیبل کوین های خود با توکن جدید خواهند بود. کیف پول پایه ترا از لیست سفید حذف می‌شود، که نسخه جدیدی از زنجیره متعلق به جامعه ترا را ایجاد می‌کند.

 بر اساس این پست، بخش عمده ای از توزیع توکن به باند اضطراری توسعه دهندگان ترا دپ اختصاص داده می شود که باید به پایه ای برای سود بلندمدت پروژه تبدیل شود. این شبکه ۷ درصد سود دارد.

 در حالی که رای جامعه کریپتو نشان می دهد که اکثریت سرمایه گذاران موافق چنین تغییر اساسی ای نیستند، رای گیری رسمی دولت ممکن است نتایج کاملا متفاوتی داشته باشد زیرا مجموعه بزرگتری از رای دهندگان را شامل می شود.

هم‌اکنون، لونا در حدود ۰.۰۰۰۱ دلار معامله می‌شود شود در حالی که بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش بازار دارد. استیبل کوین UST در حدود ۰.۱ دلار است و به احتمال زیاد اگر از LFG یا منابع دیگر پشتیبانی برنامه ریزی نشده باشد، به ۱ دلار باز نخواهد گشت.


منبع : U Today