ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ایپ‌کوین به پر معامله ترین ارز میان نهنگ های اتریوم تبدیل شد.

2022/03/25
18:09
329

صحبت در مورد NFT صحبت از مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) است که بیش از ۱۴۵ هزار درصد سود را برای هر کسی که کمتر از یک سال پیش با حداقل قیمت خرید کرده است، فراهم کرده است. در حال حاضر اتفاقی مشابه با ارائه توکن جدید ایپ‌کوین آن در حال رخ دادن است. 
 
ایپ‌کوین (APE) تبدیل به پرمعامله‌ترین توکن توسط نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته شده است و تنها ۶ روز پس از فهرست شدن در بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، تعداد دارندگان این ارز به بیش از ۳۶۵۰۰ کیف پول رسیده است.

ایپ‌کوین ارز دیجیتال بومی اکوسیستم BAYC است. از زمان راه‌اندازی، به هر دارنده BAYC حدود  ۱۰ هزار ایپ (۱۲۸ هزار دلار) برای هر NFT که داشتند به عنوان جایزه تعلق می‌گرفت. کسانی که یک میمون جهش یافته (MAYC) داشتند حدود ۲ هزار ایپ‌کوین (۲۶ هزار دلار) دریافت کردند. 
 
به عبارت دیگر، آنها با دادن ۶۲ درصد از کل عرضه‌ ایپ‌کوین، به وفاداری خریداران خود پاداش دادند.
از سوی دیگر، Yuga Labs، شرکت مادر BAYC، مجموعا ۱۶ درصد از کل ارز موجود را برای ادامه توسعه محصولات و ابزارهای جدید مانند بازی «Otherside» که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه شود، حفظ خواهد کرد. 
 
علاوه بر این و به لطف شهرت خود در رسانه‌های اجتماعی، آزمایشگاه‌های یوگا حقوق دو مجموعه از نمادین‌ترین مجموعه‌های NFT در تمام دوران‌ها، مانند کریپتوپانک‌ها و میبیتس‌ها را به دست آورده‌اند.
یکی دیگر از عوامل مهم در موفقیت BAYC بدون شک استراتژی بازاریابی است که Yuga Labs به کار گرفت و رمزارز مخصوص خود را به توکنی تبدیل کرد که چندین بازی رمزنگاری برای تراکنش‌های NFT خود استفاده می‌کردند. 
 
به عنوان مثال، Animoca Brands، یک شرکت نرم افزاری که به توسعه و توزیع بازی های رایگان اختصاص دارد، از پذیرش ایپ‌کوین برای یک پروژه مخفی در کنار BAYC خبر داد. یک روز پس از اعلام، آزمایشگاه یوگا ویدیویی را منتشر کرد که در آن شخصیت ستاره این شرکت در حال نوشیدن نوشیدنی است که او را به دنیای دیگری انتقال می‌دهد که کریپتوپانک‌ها و دیگر شخصیت‌های NFT در آن به تصویر کشیده می‌شوند.


منبع : U Today