ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نشانه هایی از نوسان قیمت شیبا باعث افزایش ۲۰،۰۰۰ تایی هولدر ها شد

2022/05/22
20:02
310

همانطور  که در نمودار های روزانه روزانه دیده میشود شیبا اینو گوشه گیر باقی می ماند، و محدوده ی رنج کوچک تر می‌شود. محدوده معاملاتی محدوده ی کوچک با ارزش پایین تر معمولاً نشانگر خوبی از نوسانات قریب الوقوع یا یک حرکت ورودی است. پس از نشانه هایی از تغییر روند بالقوه در هفته گذشته، بازار بار دیگر از بازگشت کوین های اصلی به سطح حمایت خود ناامید شده است.

 در این مورد، شیبا اینو در محدوده کوچک بین ۰.۰۰۰۰۱۱۲ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی مانده است.  در حال حاضر، شیبا پس از رسیدن به اوج روزانه ی ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار  در ۰.۰۰۰۰۱۱۹ معامله می‌شود. اندیکاتور RSI در نمودار روزانه بالاتر از سطح اشباع فروش ۳۰ مسطح، نشان از تثبیت احتمال و یا ترید کردن در رنج در کوتاه مدت از یک حرکت بزرگ است.

 نمودار شیبا اینو آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۱  زمانی که قیمت به طور پراکنده افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخ به ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار رسید، سهوی شد. شیبا با وجود کاهش ۸۶.۴۲ درصدی نسبت به بالاترین رکورد خود، اکنون تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را جذب کرده است. داده‌های اخیر تعداد هولدر های فعلی شیبا اینو  را ۱٬۱۶۷٬۰۷۹ محاسبه می‌کند.  در پایان آوریل، این عدد در حدود ۱،۱۳۹،۰۰۰ بود که نشان می دهد شیبا نزدیک به ۲۰،۰۰۰ هولدر جدید از ماه می اضافه کرده است.

 به غیر از سرمایه گذاران عادی، تعداد فزاینده ای از شرکت ها نیز شیبا اینو را به عنوان پرداخت می پذیرند. به تازگی، ساعت‌ساز سوئیسی، Tag Heuer اعلام کرده است که شیبا اینو را به همراه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌پذیرد.

 توسعه دهنده اصلی  شیبا اینو، شیتوشی کوساما، اخیراً توییتی را در چت با ردبول به اشتراک گذاشته است. اگرچه این فرد جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته است، این توییت ممکن است نشان از مذاکراتی برای همکاری‌های آینده باشد. ناظران بازار معتقدند این ممکن است بر قیمت شیبا اینو تأثیر مثبت بگذارد. همچنین در هفته های آینده منتظر تحولات مثبت دیگری نیز هستیم.

 در ۲۱ مه، بنیانگذار شیبا نوشت: "از اینکه به من اجازه دادید در سکوت در هفته ی گذشته پیش بروم متشکریم. اتفاقات جالبی در هفته آینده منتظرمان هستند. همچنین تعدادی کار هنری عالی از @PlaysideStudios برای Shib CCG آماده شده است. نمی‌توانم برای اشتراک گذاشتن‌شان با شما صبر کنم، همکارهای عالی!"

 بر اساس حساب توییتر Shibburn، بیش از  ۲۲،۲۰۰،۳۹۸،۶۹۹ شیبا اینو در طی ۴۹۷ تراکنش توکن سوزی شده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۴۵۲،۳۷۰،۵۱۴ توکن شیبا سوخته و ۴۱ تراکنش توسط shibburn گزارش شده است.


 تا این لحظه این عدد به ۴۷۴،۹۷۰،۴۸۵ توکن افزایش یافته بود و نرخ سوزاندن شیبا اینو نزدیک به ۱۰۰% افزایش یافت. با اینکه تضمینی نیست اما توکن های سوخته شده از گردش خارج می‌شوند در نتیجه کمبود ایجاد می‌شود، که در نهایت ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد.


منبع : U Today