ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

افزایش حضور ریپل در بازار حواله اروپا و ۷۰ کشور از طریق بانک شریک

2022/03/25
20:37
273

ریپل از طریق بانک شریک خود، اینترمکس، که از RippleNet برای خدمات حواله بین‌مرزی استفاده می‌کند، حضور خود را در بازار حواله اروپا و ۷۰ کشور دیگر گسترش می‌دهد.

 در توافق نامه‌ی اخیر آن ها، شریک ریپل، اینترمکس، اقدام به خرید La Nacional & LAN Holdings، Corp، یک شرکت حواله‌ای که به بیش از ۷۰ کشور خدمات می‌دهد، کرده است.  از طریق خرید دارایی های LAN، اینترمکس همچنین I-Transfer Global Payments را خریداری می کند. این سرویس یک انتقال دهنده پول در اسپانیا است که به مشتریان امکان می دهد از اسپانیا، ایتالیا، آلمان و کانادا سرمایه های خود را ارسال کنند.  انتظار می رود این قرارداد در اواسط سال ۲۰۲۲ بسته شود.

این امر باعث افزایش دامنه دسترسی به بازار حواله اروپا از طریق کشورهای کلیدی اتحادیه اروپا، اسپانیا، ایتالیا و آلمان می‌شود. در فوریه ۲۰۲۰، ریپل شراکت خود را با International Money Express (Intermex)، یک شرکت خدمات حواله پول که در نزدک نیز لیست شده است، اعلام کرد.

علی‌رغم ناکامی‌ها در پرونده SEC، براد گارلینگ‌هاوس، مدیر عامل شرکت ریپل، معتقد است که RippleNet بهترین سال خود را تا به امروز با رشد گسترده در سطح جهانی در سال ۲۰۲۱ با نرخ حجمی بیش از ۱۰ میلیارد دلار تجربه کرد.

 در اواخر سال ۲۰۲۱، ریپل از راه اندازی اولین ODL خود در خاورمیانه، همراه با Pyypl، یک شرکت بین المللی فناوری خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین در خاورمیانه و آفریقا خبر داد.

 همچنین، در سال گذشته، ریپل اولین کریدور ODL خود را در ژاپن با مشارکت SBI Remit اعلام کرد و ۴۰ درصد از سهام Tranglo در مالزی را برای دسترسی بهتر مشتریان به سرویس ODL خود خریداری کرد.


منبع : U Today