ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معامله گران ۱.۴ میلیارد دلار اتریوم را از صرافی ها خارج می‌کنند.

2022/03/25
20:41
203

بر اساس داده‌های Glassnode، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران اتریوم حجم عظیمی از این ارز را از صرافی‌های متمرکز مختلف منتقل کردند.

 ورودی‌ پول های بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته تحت تاثیر روند کلی جریان های خروجی قرار می‌گیرد که به دلیل محبوبیت روزافزون برنامه‌های DeFi ایجاد شده است. علاوه بر محبوبیت بازگشته‌ی صنعت DeFi، بخش استیکینگ اتریوم با ورود جریان‌های سرمایه‌ای هنگفتی مواجه است و هر روز اتریوم بیشتری در این بخش سرمایه گذاری می‌شود.

 طبق برنامه های DeFi و ردیاب بلاک چین DeFiLIama، ارزش کل وجوه قفل شده در شبکه اتریوم از حدود ۱۰۷ میلیارد دلار به ۱۲۱ میلیارد دلار در ۱۰ روز گذشته افزایش یافته است.

 شبکه های جایگزین مانند کاردانو و سولانا نیز با افزایش گسترده ای در DeFi solutions روبرو هستند. ارزش کل قفل شده‌ی کاردانو پس از انتشار یک پروژه بزرگ دیگر در Minswap به بالاترین میزان خود رسید. ارزش کل قفل شده‌ی شبکه در حال حاضر ۳۱۰ میلیون دلار است.

از آنجایی که اتریوم بیشترین تعداد اپلیکیشن های DeFi را در شبکه خود دارد، معامله گران و سرمایه گذاران ممکن است آن ها را نسبت به هولدینگ سنتی یا معاملات فعال در صرافی های متمرکز ترجیح دهند.  یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌هایی که معمولاً معامله‌گران و سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند، خدمات ارائه نقدینگی است که پلتفرم‌های DeFi ارائه می‌کنند.

 قراردادهای استینکینگ اتریوم ۲.۰ که قبلاً بیش از ۱۰ میلیون اتریوم به دست آورده بودند، به طور مداوم در حال رشد هستند زیرا بیشتر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اتریوم به جای نگهداری وجوه خود در صرافی‌ها، گزینه‌‌ی سود تضمین شده‌ی سالانه ۱۲ درصد را انتخاب می‌کنند.

علاوه بر محبوبیت فزاینده استیکینگ، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نسبت به نگهداری وجوه دیجیتال در صرافی های متمرکز محتاط تر شده اند زیرا این صرافی ها ممکن است دارایی های کاربران را مسدود یا توقیف کنند تا از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت می کنند پیروی کنند.


منبع : U Today