ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دوج کوین پس از کاهش در ۲۴ ساعت گذشته شروع به بازیابی می کند.

2022/03/25
20:59
298

در پایان یک هفته که شاهد افزایش بیش از ۱۵ درصدی بودیم، دوج کوین شروع به افت کرد و در پایان طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرد. اکنون این ارز تثبیت شده و شروع به بهبود روند خود کرده است.  تجزیه و تحلیل‌های CoinGecko نشان می‌دهد که اگرچه دوج کوین ممکن است یک روند صعودی قوی نداشته باشد اما به نظر می‌رسد که در حال تثبیت دستاوردهای قبلی خود است. با کاهش به قیمت ۰.۱۳۴۷۳۷ دلار، دوج کوین اکنون به ۰.۱۳۴۴۹ دلار بازگشته است.

  میم کوین اصلی بازار در چند روز گذشته پس از در دسترس قرار گرفتن در دستگاه‌های خودپرداز ارز دیجیتال بیت‌کوین آمریکا در سراسر ایالات متحده، در ابتدا شاهد پیشرفت‌هایی بود. کاربران آمریکایی این بازار اکنون می‌توانند دوج کوین را خریداری کنند یا بفروشند و همچنین از بیش از ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز پول نقد برداشت کنند.

 دوج کوین همچنان جایگاه جدید خود را به عنوان ارزی با دوازدهمین مارکت کپ بزرگ بازار پس از عبور از خط مقاومت قابل توجه در چند روز پیش حفظ می کند. این ارز پس از رسیدن به مرز ۱۸ میلیارد دلار، از نظر ارزش بازار  از BUSD پیشی گرفت.  با این حال، دوج کوین هنوز بسیار پایین‌تر از سقف مارکت کپ ۹۰ میلیارد دلاری خود که در می ۲۰۲۱ ثبت کرد، قرار دارد.

دوج مدت‌هاست که تحت تاثیر توییت‌های ایلان ماسک بوده است، تفکرات او در مورد دوج کوین معمولاً با تغییرات قیمت مطابقت دارد اما به نظر می رسد که این تغییرات اخیر به دلیل تغییرات واقعی در عوامل بنیادی دوج کوین ایجاد شده است.


منبع : U Today