ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

انجمن ایپ‌کوین انتقال به زنجیره جدید را تکذیب می کند و اتریوم را ترک نمی کند

2022/06/03
14:07
271

ارائه ایپ‌کوین یک فاجعه کامل برای شبکه اتریوم بود، که پس از ظهور انبوهی از تراکنش‌ها در شبکه، با مشکلات بزرگی در تراکم شبکه مواجه شد که باعث افزایش بیش از ده برابری کارمزد تراکنش‌ها شد. بعد از این اتفاق توسعه‌دهندگان ایپ‌کوین پیشنهادی برای جا به جایی ارائه کردند.

 همانطور که رای گیری نشان می دهد، جامعه ی کریپتو موافق انتقال به زنجیره دیگری نیست. در حال حاضر، ۹۹٪ از همه رای دهندگان می خواهند این کوین را در زنجیره اتریوم نگهدارند، تا نگرانی ای در مورد مهاجرت وجوه خود به زنجیره ای که به طور جداگانه توسعه می یابد، با امکان وجود مشکلات غیرمنتظره ای در عملکرد، نداشته باشند.

 بلافاصله پس از ارائه این ارز، یوگالبز به جامعه کریپتو گفت که معتقدند است ایپ‌کوین برای مقیاس‌بندی مناسب باید به زنجیره خود برود زیرا اتریوم مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاران و خریداران بالقوه‌اش ایجاد کرده است که به دلیل کارمزدهای بسیار بالا کنار گذاشته شدند.

 سازمان DAO ایپ‌کوین اعلام کرد که آنها فکر نمی کنند که ایپ‌کوین در اینجا و این زمان به یک زنجیره جداگانه نیاز داشته باشد. ایپ‌کوین می‌تواند بدون مهاجرت به زنجیره L1 دیگر در اکوسیستم اتریوم کار کرده و رشد کند.

 مشکل اصلی ایجاد یک زنجیره L1 جداگانه، سازگاری با زنجیره‌های دیگر و مشکلات فنی احتمالی است که ممکن است رخ دهد، زیرا توسعه‌دهنده BAYC هنوز تجربه‌ای در ایجاد زنجیره خود و اکوسیستم اطراف آن نداشته است.

 پس از ارائه این کوین، برخی از کاربران پیشنهاد کردند که مشکل زنجیره اتریوم نیست، بلکه طراحی معیوب یک قرارداد هوشمند است که باعث تراکم شبکه و در نتیجه افزایش هزینه‌های تراکنش در اتریوم شده است.

 در حال حاضر، ایپ‌کوین با ۶.۱۵ دلار معامله می شود.


منبع : U Today