ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ارزش بازار شیبا ۳ برابر بیشتر از قیمتش کاهش یافته است.

2022/06/03
16:56
264

طبق آخرین داده‌های TradingView ، ارزش سرمایه شیبا اینو تا امروز بیش از ۵.۵٪ کاهش یافته است، در حالی که قیمت کوین شیبا سه برابر کمتر (حدود ۱.۸٪) کاهش یافته است.  بنابراین، در زمان نگارش این مقاله، سرمایه این پروژه ۶.۰۱ میلیارد دلار و قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار برای هر کوین است.

 با این وجود، چنین شکاف بزرگی در ریزش نباید باعث ناراحتی طرفداران و دارندگان این میم‌کوین بسیار محبوب شود، زیرا که به نظر بسیاری از طرفداران شیبا، دیگر نباید این ارز را یک میم‌کوین در نظر گرفت. این امر به ویژه در زمینه استفاده گسترده از این کوین به عنوان راه پرداخت و ادغام آن در رتبه‌بندی سیستم‌های پرداخت صادق است.

 به بیان ساده، ارزش بازار، نتیجه ی تعداد کوین‌های در گردش و قیمت هر یک از آنهاست.  با تعداد مشخصی از کوین ها، می توان انتظار داشت ارزش و قیمت یک کوین به همین ترتیب حرکت کند.

 با این حال، شیبا اینو پروژه چندان ساده ای نیست، زیرا تعداد کوین های شیبا طبق اجماع ایجاد شده توسط جامعه و توسعه دهندگان پروژه به طور مداوم در حال سوختن است.

 در روزهای اخیر، نرخ سوزاندن شیبا اغلب مقادیر تشویق کننده ای را نشان می‌دهد و در  دوم ژوئن حتی یک افزایش باورنکردنی ۱۹۰ درصدی را نشان داد. با اطمینان می توان فرض کرد که در نتیجه افزایش سوزاندن، تعداد کوین های شیبا اینوی در گردش به طور مداوم در حال کاهش است، اما از آنجایی که محیط بازار قیمت ارز را پایین می آورد، ارزش سرمایه شیبا اینو به شدت کاهش یافته است.

 در یک خبر خوب، با همان درجه اطمینان می توان فرض کرد که وقتی دوباره شاخص احساسات صعودی در بازار حاکم شود - و البته اگر این پروژه از یک زمستان احتمالی ارزهای دیجیتال جان سالم به در ببرد - شیبا می تواند رشدی بهتر از بازار را نشان دهد، در حالی که  طرفداران «دست الماس» به خاطر وفاداری خود سخاوتمندانه پاداش خواهند گرفت.


منبع : U Today