ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سودهای ناشی از روند صعودی ناگهانی سولانا با رسیدن به قیمت سال ۲۰۲۱ از بین رفت.

2022/06/05
18:29
279

در پی سقوط صنایع NFT و DeFi، سولانا که در بازار پیشرو بود و در حال تبدیل شدن به "قاتل اتریوم" جدید بود، نتوانست در حد ابهت اسم مستعارش عمل کند و همه ی دستاوردهای خود از تابستان ۲۰۲۱ را از دست داد.

 همانطور که نمودار روزانه کوین نشان می دهد، سولانا در حال حاضر در سطح آگوست یا جولای سال گذشته معامله می شود. عملکرد این کوین فقط ۸۵٪ از عملکردش در زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در نوامبر است.

 از ماه نوامبر، سولانا یک روند نزولی قوی پیش گرفته است که بیش از ۲۰۰ روز است که شکسته نشده است. در حال حاضر، قیمت ارز در محدوده پایین تر کوین های محبوب قرار دارد و نشان می دهد که ممکن است جهش کوتاه مدتی در پیش باشد.

 متاسفانه، تقاضا برای پروژه های DeFi و NFT تنها مشکل سولانا نیست.  ماکسیمالیست‌های اتریوم و مخالف های سولانا به‌دلیل قطعی‌های مداوم و سایر مشکلات شبکه بیش از هر زمان دیگری از نام مستعار «Sqlana» برای این ارز استفاده می‌کنند.

 اخیراً سولانا پس از قطع کامل شبکه، یک بار دیگر از کار افتاد. به دنبال مشکلات مربوط به بلاک چین، موج فروش در بازار به سطح بالایی رسید.

 برخی از کاربران طرفدار اتریوم، وجود «صفحه وضعیت سولانا» که عملکرد شبکه و هر نوع مشکلی را که در حال حاضر دارد ردیابی می‌کند را به سخره گرفته اند. وجود چنین سرویسی برای هر محصول یا خدمات مبتنی بر بلاک چین تعجب بر انگیز است و معمولا برای وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های وب۲ سنتی‌تر استفاده می‌شود.

 اما علی‌رغم قیمت منفی و عملکرد تکنیکال در ماه‌های اخیر، سولانا هنوز از زمان عرضه اولیه به شدت رشد کرده است که در نتیجه حدود ۲،۵۰۰ درصد سود برای اولین سرمایه‌گذاران به همراه داشته است.

 در حال حاضر، سولانا حدود ۴۰ دلار معامله می شود، اما برای به دست آوردن جایگاهی بالاتر از سطح مقاومت روانی تلاش می کند.


منبع : U Today