ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ردیت در حال ایجاد یک بازار NFT جدید برای ساخت و مالکیت کالاهای دیجیتال است.

2022/03/25
21:42
294

به نظر می‌رسد ردیت در حال توسعه یک بازار جدید NFT است چرا که در لیست‌ فرصت های شغلی این شرکت که در وب‌سایت آن‌ها پست شد، نیاز به افراد جدیدی برای حضور در تیم جدید پلت‌فرم NFT اعلام شده است.

ردیت آگهی‌های شغلی برای مدیران و مهندسان منتشر کرده است تا به تیم جدیدش که به دنبال ایجاد بزرگترین اقتصاد خالق در اینترنت است که توسط سازندگان مستقل، کالاهای دیجیتال و NFTها تامین می‌شود، بپیوندند.  هدف اساسی ایجاد سیستمی است که در آن کاربران بتوانند NFTها را برای ارائه به سایر کاربران ردیت ایجاد کنند و از طریق فروش کالاها از نظر مالی درآمد کسب کنند.

ردیت NFTها را «انفجاری‌ترین جنبش در دنیای ارزهای دیجیتال» در حال حاضر می‌خواند که انقلابی در نحوه مالکیت دارایی‌های دیجیتال هم در بازی‌های آنلاین و هم در آینده نزدیک، متاورس ایجاد می‌کنند. NFT ها فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد جوامع پر جنب و جوش ارائه می دهند.

 آگهی‌های شغلی می‌گویند که ردیت دیده است که چگونه جوامع پر جنب و جوش در اطراف مجموعه‌های NFT در حال توسعه هستند، و شرکت مایل است از این موضوع برای توسعه بیشتر «احساس مشارکت و تعلق» در جامعه ردیت استفاده کند.

 کالاهای دیجیتالی با پشتوانه NFT نه تنها به مالکان اجازه می‌دهد از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه‌شان حمایت کنند، بلکه «ارزش‌ها، آداب و رسوم و الگوهای رفتاری یک جامعه را نیز منتقل می‌کنند».  در همین حال، افراد مشهور بیشتری مانند مدونا و تیلور سویفت نیز وارد بازار NFT می‌شوند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

 ردیت معتقد است که «جنبش NFT به تازگی آغاز شده است» و پروژه جدید خود را در راستای اهداف بنیادی این شرکت که «بودن در صفحه اول اینترنت» است، می‌داند.


منبع : U Today