ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گفتگوی بنیان‌گذار کاردانو و مارتین لارنس در رابطه با NFT ها

2022/06/07
14:15
356

افراد زیادی در انتظار گفت‌وگوی توییتری بنیانگذار کاردانو چارلز هاسکینسون و کمدین آمریکایی مارتین لارنس در مورد NFT هستند که به میزبانی NFT Maker در تاریخ ۷ جون برگزار می‌شود.

 این سلبریتی آمریکایی راه رپر اسنوپ‌داگ را دنبال می‌کند که در اوایل آوریل با موسس کاردانو در توییتر گفت‌وگو کرد.

 بلاک چین کاردانو اخیراً دستاورد رسیدن به بیش از پنج میلیون NFT در شبکه خود را جشن گرفت. بر اساس داده‌های pool.pm، تعداد دارایی‌های دیجیتال صادر شده در بلاک چین کاردانو در حال حاضر ۵،۱۲۶،۰۱۸ عدد می‌باشد که دارای ۵۴،۸۹۷ خط‌مشی ماینینگ متمایز است.

 افزایش تعداد پروژه‌ها و آثار هنری غیرقابل معاوضه به رشد شبکه کاردانو مرتبط است.  طبق داده های IOHK، تعداد پروژه‌های در حال ساخت کاردانو از مرز ۱،۰۰۰ فراتر رفته است، در حالی که پروژه‌های NFT بر اساس آخرین به‌روزرسانی، ۵،۷۹۶ پروژه بودند.

 قیمت کاردانو نزدیک به ۱۵ درصد افزایش یافته و به بالاترین حد روزانه خود در ۰.۶۴ دلار در تاریخ ۶ ژوئن رسید، زیرا کاردانو با جریان های نهادی مواجه شد. انتظارات مثبت در مورد Vasil Hard Fork نیز تا حدی به صعود کاردانو، ششمین ارز دیجیتال بزرگ از طریق ارزش گذاری بازار کمک کرد.

 طبق آخرین به‌روزرسانی هفتگی توسعه IOHK، آماده‌سازی برای Vasil Hard Fork در آخرین مرحله است و هم اکنون تمرکز تیم بر درستاورد های هفتگی است که مراحل بعدی را هدایت می‌کنند. بر اساس گزارش IOHK، برنامه این هفته راه اندازی شبکه آزمایشی توسعه دهندگان Vasil جدید در حالی است که با گروه بزرگی از توسعه دهندگان بر روی آزمایش نهایی کار می کند.

 کاردانو در حال حاضر ۷.۹۳ درصد کاهش یافت و به ۰.۵۸۷ دلار رسید.


منبع : U Today