ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خریدهای بزرگ نهنگ‌های شیبا ادامه دارد.

2022/03/26
11:42
322

داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط WhaleStats که در اتر اسکن ردیابی شده‌اند، نشان می‌دهد که یک سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم مبلغ حیرت‌انگیزی را در میم کوین شیبا اینو سرمایه گذاری کرده است که در مجموع معادل بیش از ۲۷۱ میلیارد توکن است.

 در این بین، یک نهنگ بزرگ دیگر شیبا (دارای ۹۱ میلیون دلار میم کوین) مقادیر زیادی از آلتکوین های پرطرفدار دیگر را خریداری کرده است.

 نهنگی که در WhaleStats در رتبه ۲۰۷ قرار دارد، با پرداخت  ۶،۵۴۲،۷۴۰ دلار، در مجموع ۲۷۱،۳۷۰،۴۲۰،۶۳۰ عدد شیبا به کل ثروت ارز دیجیتال خود اضافه کرده است.

 اطلاعات دقیق منتشر شده از این کیف پول توسط اتر اسکن نشان می‌دهد که این نهنگ اخیراً مقادیر زیادی شیبا اینو خرید و فروش کرده است که برخی از آنها دو برابر مورد ذکر شده در بالا بوده است.

 پنج روز پیش، او دقیقاً همان مبلغ از شیبا را به دست آورد ( ۲۷۱،۳۷۰،۴۲۰،۶۲۴ عدد) اما چند ساعت پس از خرید، آن را به فروش رساند.

 اوایل این هفته، یک نهنگ اتریوم ۲۰۰،۵۸۸،۱۸۲،۴۷۳ عدد شیبا اینو را به قیمت ۴،۹۴۴،۴۹۸ دلار خریداری کرد.

 با اضافه شدن این مبلغ به خرید قبلی او از شیبا، موجودی او از این ارز بالغ بر ۳،۹۱۴،۲۶۳،۶۰۷،۴۱۸ عدد بود.

 کیف پول Sabo با رتبه ۴۸ در مقیاس WhaleStats که دارای شیبا به ارزش  ۹۱،۷۵۷،۲۰۰ دلار است، با خرید ۱۰۲۴ میکر (MKR)، دارایی‌های رمزنگاری خود را افزایش داده و بیش از ۲ میلیون دلار برای این استیبل کوین پرداخت کرده است.

 آلتکوین دیگری که توسط مالک «سابو» خریداری شد، آوی بود. او حدود ۱۶ هزار توکن آوی به ارزش ۲.۷ میلیون دلار را خریداری کرده است.


منبع : U Today