ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ال جی به صنعت ارز دیجیتال وارد می‌شود.

2022/03/26
16:48
354

در مجمع عمومی سالانه در ۲۴ مارس، سهامداران ال‌جی الکترونیکس توسعه «نرم‌افزار مبتنی بر بلاک چین» و «فروش و کارگزاری ارزهای دیجیتال» را به‌عنوان دو حوزه تجاری جدید تأیید کردند. 
 
اگرچه ال جی عرضه ارزهای دیجیتال را در منشور تجاری خود گنجانده است، به نظر نمی رسد که این شرکت در حال حاضر بخواهد یک صرافی ارز دیجیتال باز کند. یکی از سخنگویان شرکت در پاسخ به این سوال که آیا شرکت قصد دارد پلتفرم معاملاتی برای دارایی های دیجیتال باز کند، گفت: "هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده است... ما فقط به حوزه های تجاری به طور گسترده اشاره کردیم." 
 
با این حال، ال‌جی الکترونیکس با شرکت بلاک‌چین GroundX و ارائه‌دهنده خدمات NFT در کره به نام Seoul Auction Blue برای معرفی تلویزیون‌های هوشمند با ویژگی‌های NFT که نسخه‌ای از آن ماه گذشته معرفی شد، همکاری کرده است. 
 
در سال گذشته، ال‌جی از حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند و پنل‌های خورشیدی خارج شد چرا که ثابت شد سودآور نیستند. با این حال، این شرکت چهارمین شرکت بزرگ در کره جنوبی است. ال جی در سال ۲۰۲۱ گردش مالی سالانه ۶۳.۱۶ میلیارد دلار و سود عملیاتی ۳.۲۷ میلیارد دلار را ثبت کرد.
پذیرش بلاک چین و ارز دیجیتال به‌عنوان حوزه‌های تجاری جدید توسط ال‌جی با روند رو به رشد شرکت‌های برتر که اهداف توسعه کسب‌وکار خود را با فناوری‌های نوظهور هماهنگ می‌کنند، مطابقت دارد. 
 
سامسونگ، بزرگ‌ترین شرکت در میان شرکت‌های کره جنوبی، اخیراً اعلام کرد که پلتفرم NFT Aggregation را در سری جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند که قصد دارد اواخر امسال معرفی کند، ادغام خواهد کرد. این ویژگی داده‌های بازار NFT را بر روی تلویزیون‌های کاربران ارائه می‌دهد، که می‌توان از آن برای مشاهده مجموعه‌های دیجیتال و همچنین خرید مجموعه‌های جدید استفاده کرد. 
 
پذیرش مشاغل و ویژگی‌های مبتنی بر بلاک چین توسط شرکت‌های کره جنوبی مانند سامسونگ و ال‌جی الکترونیکس، پس از شکل گیری یک محیط حامی ارز دیجیتال در پی پیروزی یون سوک یول در انتخابات ریاست‌جمهوری که اخیراً به پایان رسیده است، صورت می‌گیرد. 
 
یون سوک یول در طول مبارزات انتخاباتی خود قول داد که به ICO اجازه اجرا شدن دهد و بر درآمد ارزهای دیجیتال تخفیف مالیاتی بدهد. او در ماه مه سال جاری سمت خود را آغاز خواهد کرد.
در چند ماه گذشته، چندین شرکت پیشرو با در نظر گرفتن فرصت‌هایی که ارزهای دیجیتال و NFT ارائه می‌دهند، ابتکاراتی را انجام داده‌اند. به عنوان مثال، بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) در ماه گذشته یک درخواست علامت تجاری به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای مبادلات دیجیتال و بازار NFT ارسال کرد. 
 
در همین راستا، اپل ویژگی هایی را در آیفون های خود معرفی کرد که امکان پرداخت با ارز دیجیتال را از طریق کارت های ارائه شده توسط بانک های تجاری فراهم می کند.


منبع : Cryptopotato