ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ریو دو ژانیرو پرداخت مالیات با بیت کوین را اضافه می‌کند.

2022/03/26
17:12
307

این روزها پذیرش ارزهای دیجیتال به اشکال مختلفی صورت می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که کشورها و شهرها در حال پذیرفتن ایده اجازه دادن به پرداخت‌های خاص با استفاده از چنین دارایی‌هایی هستند. دومین شهر بزرگ برزیل اعلام کرد که می خواهد اولین شهر در این کشور باشد که پرداخت مالیات با بیت کوین را می پذیرد. گزارش Bloomberg Linea بیانیه ای را از شهر ریودوژانیرو نشان می دهد که ساکنان می توانند از سال آینده IPTU را با استفاده از دارایی های دیجیتال پرداخت کنند.
شهرداری ریو دو ژانیرو می‌خواهد با شرکت‌های متخصص در تبدیل ارزهای دیجیتال به رئال برزیل کار کند. به این معنی که هر زمان افراد محلی مقداری از ارز دیجیتال را انتقال دهند، این ارز به طور خودکار به فیات تبدیل می شود. در ماه ژانویه، شهردار شهر کارگروهی را با تمرکز بر چگونگی تسریع استفاده از ارزهای دیجیتال برای تقویت اقتصاد محلی معرفی کرد.
یادداشت شهرداری ایجاد یک کمیته برای سرمایه‌گذاری‌های مزتبط با ارز دیجیتال (CMCI) را تشریح کرد که خطرات را کاهش می‌دهد و چارچوب‌های نظارتی را توسعه می‌دهد. در این گزارش آمده است که این شهر می خواهد وارد دنیای ارزهای غیرقابل تعویض شود. برخی از پیشنهادات شامل ایجاد NFT با تصاویری از جاذبه های توریستی بود. 
برزیل یکی از کشورهایی است که موضع بازتری در صنعت دارایی های دیجیتال دارد و یکی از اولین ETF های بیت کوین را در سال گذشته به نمایش گذاشت. علاوه بر این، گزارش‌هایی در فوریه 2022 منتشر شد که ادعا می‌کرد سنا در حال آماده شدن برای رای‌گیری در مورد لایحه مقررات ارزهای دیجیتال است. یک نظرسنجی در سپتامبر ۲۰۲۱، مدت کوتاهی پس از قانونی شدن بیت کوین در السالوادور، به این نتیجه رسید که تقریباً نیمی از برزیلی ها از ایده پذیرش ارز دیجیتال اصلی بازار حمایت می کنند.


منبع : Cryptopotato