ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بالا رفتن سختی شبکه اتریوم پس از خروج های اخیر کاملا قابل لمس است.

2022/03/26
22:01
225

در پست اخیر خود، تیم اتریوم اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌ی ادغام و آنچه در ماه‌های آینده انتظار می‌رود ارائه می‌کند.
شبکه اصلی اتریوم موجود با سیستم پروف آو استیک زنجیره بیکن "ادغام" خواهد شد و گذر اتریوم از پروف آو ورک به پروف آو استیک را تکمیل می کند.
توسعه دهندگان اتریوم با موفقیت «Kiln»، آخرین شبکه آزمایشی ادغام را منتشر کردند.  تغییرات در شبکه آزمایشی Kiln شامل تغییراتی در مشخصات Merge بر اساس موارد کشف‌شده در Kintsugi و همچنین برخی تغییر نام‌ها بود. اگرچه تغییر PoS در شبکه آزمایشی ادغام برخی از مشکلات اجرایی را آشکار کرد، بنیاد اتریوم گفت که آزمایش ادغام با تمام قدرت ادامه خواهد یافت. اگر هیچ مشکل مهمی کشف نشود، Kiln آخرین شبکه آزمایشی عمومی جدید خواهد بود که راه اندازی می شود.

 طبق گفته بنیاد اتریوم، جدول‌های زمانی ارتقای شبکه آزمایشی و شبکه اصلی از طریق رسانه‌های این تیم به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 ناظران بازار افزایش پذیرش سازمانی را پس از تکمیل ارتقاء اتریوم ۲.۰ پیش بینی می کنند.

 بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای سنتیمنت،  ۱۰ آدرس نهنگ برتر اتریوم ۴.۳ درصد بیشتر از مقداری که یکسال پیش همین موقع در کیف پولشان موجود بود را جمع‌آوری کرده‌اند.  سنتیمنت خاطرنشان می کند که ۲۳.۷٪ از کل اتریوم که توسط این کیف پول ها نگهداری می شود بسیار نزدیک به سطوح بالایی است که در اواخر ژانویه به دست آمد.

 همانطور که داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد، اتریوم با یکی از بزرگترین جریان‌های خروجی مبادلات با تقریباً ۱۵۱۰۰۰ خروجی از صرافی‌ها در ۲۳ مارس روبرو است. تجزیه و تحلیل‌های آنچین نشان می‌دهند که ذخایر اتریوم در صرافی‌های متمرکز در سال ۲۰۲۲ به سرعت در حال کاهش بوده و به بیش از ۱.۰۸ میلیون رسیده است.

 قراردادهای استیکینگ اتریوم ۲.۰ که قبلاً بیش از ۱۰ میلیون اتریوم در ارزش کل به دست آورده بودند، به طور مداوم در حال رشد هستند زیرا بیشتر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اتریوم به جای نگهداری وجوه خود در صرافی‌ها، گزینه‌‌ی سود منظم  ۱۲ درصدی (APY) را انتخاب می‌کنند.


منبع : U Today