ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اکسی اینفینیتی کارمزد شبکه رونین را اصلاح می‌کند.

2022/03/26
22:28
305

اکسی اینفینیتی (AXS) برای اینکه زنجیره جانبی Ronin خود را مقیاس‌پذیر و از نظر منابع کارآمد نگه دارد، در دنیای بازی‌های زنجیره‌ای درجه یک خود اصلاحاتی را در رابطه با سیاست دریافت کارمزد اجرایی می‌کند.
طبق اطلاعیه رسمی‌ای که تیم اکسی اینفینیتی در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است، از تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۲، تراکنش های رایگان در زنجیره جانبی بومی آن، Ronin Network (RON) محدود خواهد شد.
این تیم بیان می‌کند که تراکنش‌های رایگان برای راه‌اندازی شبکه Ronin و پیاده‌سازی رمز اصلی RON آن بسیار مهم بود، اما  کارمزد رایگان RPC فضای محدودی دارد.

به منظور اطمینان از رشد پایدار شبکه رونین (RON)، محدودیت‌های جدیدی معرفی شده است.  کاربران شبکه Ronin (RON) باید ۱ MEO اکسی را برای حداقل ۳۰ روز نگه دارند تا دو تراکنش رایگان در ماه دریافت کنند.  هلدینگ Mystic Axies به صاحبان آنها اجازه می دهد تا ۸۰ تراکنش در ماه را به صورت رایگان انجام دهند.
با برگزاری Mystic Lands، این محدودیت می تواند به ۱۶۰ تراکنش در ماه افزایش یابد.

به هر حساب بر اساس بالاترین ارزش NFT هایی که دارد، تراکنش های رایگان اعطا می شود.  برای دریافت پاداش، حساب مربوطه باید NFT یا زمین را برای کل ماه نگهداری کند.

شبکه Ronin  یک بلاک چین هدفمند برای اکوسیستم  اکسی اینفینیتی است که در حال حاضر، از سه پروتکل میزبانی می‌کند: خود اکسی اینفینیتی ، بازار آن برای دارایی‌های درون بازی و صرافی غیرمتمرکز کریپتو کاتانا.

 توکن‌های RON را می‌توان به‌منظور دریافت پاداش‌های دوره‌ای، توسط شرکت‌کنندگان شبکه  استیک کرد.


منبع : U Today