ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رشد فایرپین در پی بازگشت شکوهمندانه‌ی شیبا و دوج‌کوین

2022/03/29
17:39
511

نه تنها این هفته، هفته‌ی بسیار خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال بوده، بلکه بسیار پر رونق نیز بوده است.
 
افزایش ۱۴ درصدی بیت کوین در ۱۴ روز گذشته، قیمت این ارز دیجیتال را به بیش از ۴۷ هزار دلار افزایش داده است و اتریوم با ارزش بیش از ۳۳۰۰ دلار معامله می شود. 
 
همچنین توکن FIREPIN نیز به روند صعودی خود در پیش فروش خود ادامه می دهد و دوج کوین و شیبا هر دو رشد باورنکردنی‌ای را تجربه کرده اند، اکنون زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است.

وقتی به قولی که FIREPIN Token (FRPN) به صنعت کریپتو داده است نگاه می‌کنیم، جای تعجب نیست که پیش فروش آن تا کنون موفقیت آمیز بوده است. 
 
این ارز با هدف فعال کردن انتقال بین زنجیره‌ای توکن‌ها در پنج بلاک چین، از جمله اتریوم، آوالانچ، سولانا، متیک و زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، شروع به کار کرده است و یک مشکل بزرگ در زمینه تعامل‌پذیری را حل می‌کند.
 
فایرپین با افزایش قیمت 0.000067 دلاری به 0.00076 دلار و رشد 1000 درصدی در مرحله اول پیش فروشش آینده‌ی درخشانی را پیش روی خود می‌بیند. همچنین احتمال یک رشد ۱۰۰۰ درصدی دیگر نیز در این ارز داده می‌شود.
با وجود اینکه هنوز ۱۷ روز از فاز اول باقی مانده است، دستاوردهای مورد انتظار این ارز یکی یکی از راه می‌رسند. شروع به کار فایر پین در هر دو صرافی پنکیک‌سواپ و یونی‌سواپ برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

پس از شروع دشواری که در سال ۲۰۲۲ داشت، دوج کوین سرانجام رشد ثابتی را نشان می دهد. این ارز علیرغم کاهش ۷۹.۶ درصدی از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۳۱۵ دلار به قیمت فعلی خود ۰.۱۴۹۴ دلار، به آرامی طی ماه گذشته افزایش یافته و در ۱۴ روز گذشته به رشد ۳۳.۶ درصدی دست یافته است. 
 
طبق گزارش کوین مارکت کپ، دوج کوین خود را به عنوان یک ارز دیجیتال مهم و شناخته شده تثبیت کرده است و با ارزش بازار ۱۹.۸۸ میلیارد دلار، دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است. 
 
طبق گفته ۳۳ کارشناس ارزهای دیجیتال و فین تک که پانل Finder را تشکیل می دهند، قیمت دوج کوین در پایان ماه مارس ۰.۱۶۳ خواهد بود.

همانطور که پیشبینی می‌شد ادامه‌ی روند فوق العاده‌ی سال ۲۰۲۱ برای شیبا اینو غیرممکن بود. 
 به عنوان مثال، سولانا، یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر جهان، طبق ارزش بازار، در سال ۲۰۲۱ به رشد خیره کننده ۱۱ هزار درصدی دست یافت در حالی که شیبا در همان سال به سود شگفت انگیز ۴۶ میلیون درصدی دست یافت.
در کنار دوج کوین، شیبا نیز با افزایش ۲۴ درصدی در ۲۴ روز گذشته و همچنین ۸.۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با ارزش 0.00002670 دلار معامله می‌شود.


منبع : U Today