ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بایننس از راه اندازی ویژگی ای خبر داد که تقریباً همه توکن های اتریوم را پشتیبانی و تبدیل می کند.

2022/03/29
18:48
342

بایننس نسخه دوم پروتکل بین زنجیره ای خود را با نام بایننس پل 2.0 منتشر کرده است که زنجیره BNB، بلاک چین پرچمدار لایه 1 خود را به شبکه های دیگر متصل می کند. 
 
بایننس پل 2.0 تقریباً از تمام توکن های بومی اتریوم پشتیبانی می کند و در عین حال قابلیت همکاری بین بلاک چین های مختلف را افزایش می دهد. با استفاده از این تکنولوژی و از طریق اپلیکیشن بایننس، کاربران می توانند به امور مالی متمرکز سنتی (CeFi) و مالی غیرمتمرکز (DeFi) دسترسی داشته باشند. 
 
پل بلاک چین مکانیسم جدیدی را برای پل زدن توکن‌های فهرست‌شده و انتخاب‌شده از اتریوم به زنجیره هوشمند BNB به‌عنوان BToken معرفی می‌کند. Wrapped توکن ها را می‌توان با اکوسیستم زنجیره BNB در حوزه‌ی DeFi، بازی‌های بلاک چین، متاورس و موارد دیگر استفاده کرد. 
 
در فوریه، بایننس به عنوان بخشی از جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به یک تامین کننده بزرگ زیرساخت بلاک چین، نام شبکه لایه 1 خود را به زنجیره BNB تغییر داد. پل بایننس در حقیقت بخش مهمی از این پروژه است زیرا به کاربران و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا توکن های دیگر را در اکوسیستم بایننس تبادل کنند.
اوایل ماه مارس صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که مجوزی برای انجام برخی فعالیت ها‌ در دبی را گرفته است. این مجوز در پی برنامه‌ی این شرکت برای راه اندازی کسب و کار‌های منطقه ای اعطا شده است.
اعطای مجوز دارایی مجازی از سوی سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) پس از آن صورت گرفت که همسایه‌ی این کشور در حوزه‌ی خلیج فارس، بحرین، مجوز ارائه خدمات دارایی های رمزنگاری شده را به بایننس اعطا کرد. این مورد اولین مجوز بایننس از یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) بود.


منبع : U Today