ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اشاره های جاستین سان به صندوق های EFT ترون

2024/02/28
19:05
189

جاستین سان بنیانگذار ترون در پست جدیدی که در پلتفورم X گذاشته موفق شد با سوال کوتاهی توجه جامعه ی کریپتو را برانگیزد. وی نوشت: «صندوق EFT ترون؟»

این پست به تنهایی باعث شروع بحث ها و گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال ظهور صندوق ETF ترون شود.

این پست با واکنش‌های مختلفی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال رو‌به‌رو شد.

یکی از کاربران اشاره کرد که صندوق های EFT ترون در ۱۴ کشور در اروپا در دسترس هستند. در طی این بحث توییتری در مورد شیوه های مختلف وجود ETF در آمریکا، کاربری اشاره کرد که با توجه به اینکه شرکت های زیادی برای گرفتن صندوق ETF اتریوم درخواست داده اند، می‌توان برای تورن هم از همین رویه پیروی کرد.

قابل ذکر است که این بحث درست بعد از خرید ۱۲،۷۰۲ اتریوم به ارزش ۴۰ میلیون دلار در بازه ی کوتاه ۳۰ دقیقه، توسط جاستین سان شکل گرفته است.

  با توجه به احتمال صادر شدن تاییدیه ی صندوق اسپات ETF اتریوم در ماه می، کیف پول جاستین سان از حدود ده روز پیش در حال هولد کردن و جمع آوری مقداری زیادی ارز دیجیتال به ویژه اتریوم به ارزش کلی ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

   با وجود ابهاماتی که پیرامون ETFها وجود دارد، ترون همچنان به پیشبرد مأموریت خود در غیرمتمرکز کردن اینترنت از طریق طرح‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ادامه می‌دهد. ترون که در ابتدا با این هدف بلندپروازانه راه اندازی شده بود، به شبکه ی قوی و در حال رشدی در اکوسیستم کریپتو تبدیل شده است.

طبق آخرین اطلاعات، ترون با قیمت ۰.۱۴۱۸ دلار معامله می‌شود که طی هفت روز گذشته ۲.۹ درصد افزایش داشته است و ارزش بازار آن در حال حاضر ۱۲.۴ میلیارد دلار می‌باشد. باتوجه به اینکه ارز ترون نسبت به ماه گذشته ۲۵.۳ درصد رشد داشته است، ثبات قیمت اخیر این ارز در نوسانات بازار نشان دهنده انعطاف پذیری و پتانسیل رشد ترون در آینده است.


منبع : U Today