ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت ریپل، فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، با درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر پرداخت جریمه‌ای دو

2024/03/26
12:07
62

استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد پاسخ خود را به این درخواست در ماه آینده ارائه دهد.

بر اساس اظهارات اخیر آقای آلدروتی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواستار دریافت مبلغ قابل توجهی به ارزش دو میلیارد دلار جریمه و خسارت از ریپل شده است. این درخواست، زمینه‌ساز رویارویی حقوقی دیگری با پیچیدگی‌های فراوان خواهد شد.

آقای آلدروتی با لحنی انتقادی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را متهم به تلاش برای مجازات و از پای در آوردن ریپل و کل صنعت ارزهای دیجیتال کرد.

وی اعلام کرد که پاسخ ریپل به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در ماه آوریل ارائه خواهد شد. آلدروتی افزود: «پاسخ خود را ماه آینده ارائه خواهیم داد. با این حال، همانطور که بارها شاهد بوده‌ایم، این نهاد نظارتی با اظهارات نادرست، تحریف‌شده و گمراه‌کننده فعالیت می‌کند. آن‌ها در این مورد نیز رویه‌ی همیشگی خود را در پیش گرفته‌اند.»

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، با ابراز همبستگی با اظهارات آلدروتی، اقدام کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را «فراتر رفتن از حدود نظارتی» این نهاد تلقی کرد. گارلینگهاوس با اشاره به انتقادات قضایی وارده به کمیسیون در پرونده‌های گذشته، بر ادعاهای سوء رفتار این نهاد تحت رهبری گری جنسلر تأکید نمود. مدیرعامل ریپل همچنین به عدم پیگیری پرونده‌ی FTX توسط کمیسیون اشاره کرد. گارلینگهاوس در ادامه، درخواست جریمه‌ی دو میلیارد دلاری در این پرونده‌ را بی‌سابقه خواند و گفت: «چنین درخواستی کاملاً بی‌سابقه است. ماه آینده با ارائه‌ی پاسخ خود، ماهیت واقعی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را آشکار خواهیم ساخت.»


منبع : U Today