ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خرید 600 هزار توکن ape توسط نهنگ های اتریوم

2022/03/19
19:58
213

به گزارش whalestats در دو تراکنش جداگانه توسط دو نهنگ برتر اتریوم، حدود 600 هزار ایپ کوین (Ape coin) با ارزشی نزدیک به 8.4 میلیون دلار در ساعات اخیر خریداری شده است. طبق آمار WhaleStats، اولین تراکنش توسط نهنگی انجام شد که در رتبه 20 قرار داشت و دومین معامله توسط نهنگ دهم اتریوم انجام شد. در تعریف ساده، نهنگ به شخصی گفته می شود که مقدار بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

معرفی ایپ کوین (APE)، یک توکن ارز دیجیتال جدید که علاقه زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است، در 17 مارچ توسط Bored Ape Yacht Club، مجموعه ای از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) انجام شد.

ایپ کوین در 18 مارچ به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 18.05 دلار (همانطور که در صرافی بایننس دیده می‌شود) رسید، دقیقا قبل از شروع یک حرکت کاهشی جزئی و رسیدن به قیمتی که در حال حاضر در آن محدوده معامله می‌شود. طبق آمارکوین مارکت کپ، این ارز در حال حاضر با قیمت 13.54 دلار معامله می شود که 3 درصد کاهش در 24 ساعت  گذشته و 1253 درصد در هفت روز گذشته داشته است.

bored ape nft ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند و با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید آن ها قرار دارد هر کدام از آن ها چند صد هزار دلار خرید و فروش می شوند.