ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سلطه دوج کوین و شیبا اینو بر بازار میم کوین ها در حال کاهش است

2024/05/29
10:28
116

دوج‌کوین و شیبا اینو با وجود اینکه بزرگترین ارزهای دیجیتال میم هستند، در حال از دست دادن سلطه خود بر بازار هستند. از نظر بازدهی، ارزهای دیجیتال میم جدیدتر عملکرد بهتری داشته‌اند و باعث عقب افتادن این پیشگامان (OG) شده‌اند که همچنان در حال تحمل ضرر هستند. در اینجا به برترین ارزهای دیجیتال میم با بالاترین بازدهی در هفته گذشته اشاره می‌کنیم.

پیشتازی پپه (PEPE) در میان ارزهای دیجیتال میم، جلوتر از دوج‌کوین

سلطه پپه در فضای ارزهای دیجیتال میم تاکنون شگفت‌انگیز بوده است. حتی پس از تجربه یکی از سریع‌ترین رشدها از ارزش بازار کمتر از ۵۰۰،۰۰۰ دلار به بیش از ۱ میلیارد دلار، به نظر می‌رسد همچنان جای پیشرفت دارد. اخیراً، تنها ارز دیجیتال میم برتر بوده است که به بالاترین رکورد قیمتی خود دست یافته است.

قیمت پپه در ماه گذشته پس از بهبود از سقوط گسترده بازار که در ماه آوری گریبان‌گیر ارزهای دیجیتال شد، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. سپس در اواسط ماه مه، قیمت آن به بالاترین حد تاریخی خود یعنی بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسید. از آن زمان تاکنون، قیمت آن ۶۰ درصد دیگر افزایش یافته و به ۰.۰۰۰۰۱۶۵۵ دلار رسیده است که منجر به ارزش بازار ۶.۸۸ میلیارد دلاری شده و آن را به سومین ارز دیجیتال میم بزرگ در این فضا تبدیل کرده است.

طبق داده‌های CoinGecko، قیمت پپه همچنان از نظر بازدهی هفتگی پیشتاز است و تنها در هفت روز گذشته ۴۸.۶ درصد افزایش یافته است.

فلوکی (FLOKI) از شیبا اینو پیشی می‌گیرد

فلوکی بدون شک یکی از شگفت‌انگیزترین روندهای بهبودی در سال جاری است و در مدت یک سال از ارزش بازار کمتر از ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. این بهبودی باعث شده است تا فلوکی جایگاه خود را به عنوان چهارمین ارز دیجیتال میم بزرگ تثبیت کند و از رقبایی مانند BONK برای تصاحب این عنوان پیشی بگیرد.

فلوکی نیز درست مانند پپه، در این ماه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و در این مدت بیش از ۱۰۰ درصد جهش داشته است. سپس، در هفت روز گذشته، قیمت BONK با ۳۰.۶ درصد افزایش به سمت بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۳۳۶۵ دلار حرکت کرده است. فلوکی با قیمت فعلی ۰.۰۰۰۳۰۱۶ دلار (در زمان نگارش این متن)، تنها ۱۰ درصد با ثبت یک رکورد تاریخی جدید فاصله دارد.

بونک (BONK)

بونک پس از عبور موفق از مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار، همچنان در مسیر صعودی خود قرار دارد. این ارز دیجیتال میم در هفته گذشته ۲۶.۷ درصد و در روز گذشته ۱۱.۸ درصد افزایش یافته و اکنون با ارزش بازار ۷۸۰ میلیون دلار معامله می‌شود.

این ارزش بازار آن را در لیست برترین ارزهای دیجیتال میم، پشت سر FLOKI قرار می‌دهد، اما اکنون از جمع ۵ ارز دیجیتال برتر خارج شده است. با این حال، از Book Of MEME (BOME) که در حال حاضر با ارزش بازار ۳۹۵ میلیون دلار معامله می‌شود، جلوتر است.

داگ‌وی‌هت (WIF)

ارز دیجیتال میم داگ‌وی‌هت کمتر از یک سال عمر دارد، اما در این مدت، این ارز دیجیتال گام‌های بلندی برداشته است. تنها در هفته گذشته، قیمت داگ‌وی‌هت در میان ارزهای دیجیتال میم پیشتاز بوده است و چهارمین بازدهی برتر را برای سرمایه‌گذاران در نمودار هفتگی به ثبت رسانده است.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که قیمت داگ‌وی‌هت ۱.۱ درصد افزایش یافته است. با وجود عقب افتادن از ارزهایی مانند پپه و بونک، همچنان از پیشتازان بازار مانند دوج‌کوین و شیبا اینو جلوتر است.


منبع : bitcoinist