ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شراکت Circle، ناشر USDC، با بانک سرمایه‌گذاری BTG Pactual

2024/05/30
09:49
45

شرکت صادرکننده استیبل‌کوین USDC، سیرکل، با اعلام راه‌اندازی رسمی فعالیت خود در برزیل و عقد مشارکت با بانک سرمایه‌گذاری BTG Pactual، گام مهمی در راستای توسعه حضور خود در آمریکای لاتین برداشت.

ارزش USDC، یک استیبل‌کوین با پشتوانه دلار، با کاهش ۰.۰۰۹۲ درصدی همراه بوده است. سیرکل این اقدام را فرصتی برای افزایش دسترسی به USDC در بازاری توصیف می‌کند که «پیشرو در نوآوری و پذیرش فناوری مالی (فین‌تک)» به شمار می‌رود.

این مشارکت راهبردی با BTG Pactual، یکی از بزرگترین بانک‌های سرمایه‌گذاری در آمریکای لاتین، صورت گرفته است. آندره پورتینهو، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال BTG Pactual، ضمن اعلام این خبر گفت: «از سال ۲۰۱۷، BTG Pactual پیشرو در عرصه نوآوری‌های بازار مالی بوده و مشارکت فعالی در حوزه ارزهای دیجیتال داشته است. همکاری ما با سیرکل نشان‌دهنده اعتقاد راسخ ما به نقش زیرساختی فناوری بلاک‌چین در صنعت مالی آینده است.»

این اقدام سیرکل همزمان با اعلام بانک مرکزی برزیل مبنی بر رونمایی از چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال تا پایان سال جاری صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است سیرکل سال گذشته با Nubank، شرکت پیشرو فین‌تک آمریکای لاتین با بیش از ۸۵ میلیون مشتری در برزیل، مشارکت کرده بود. مشتریان Nubank Cripto هم اکنون امکان انجام تراکنش با USDC را دارند.

جرمی الیر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سیرکل، ضمن ابراز خرسندی از این توسعه، بر تعهد این شرکت برای ایجاد تأثیری مثبت در بازار برزیل و همکاری با ذینفعان کلیدی جهت توانمندسازی کسب‌وکارها برای مشارکت آسان‌تر و کارآمدتر در اقتصاد جهانی تأکید کرد.


منبع : The block