ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بازگشت احتمالی هم بنیانگذار تتر به هنگ کنگ و گشایش چین به سمت ارزهای دیجیتال

2024/06/02
19:55
53

براک پیرس، هم بنیانگذار تتر، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، احتمال بازگشت خود به هنگ کنگ را مطرح کرد. وی اظهار داشت که چین در حال تغییر رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال است و این امر می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای این صنعت در این کشور ایجاد کند.

آقای پیرس با اشاره به گذار چین از "دوره عدم اطمینان به دوره پذیرش" در قبال ارزهای دیجیتال، افزود: "من معتقدم که چین در نهایت به یکی از بزرگترین بازارهای ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل خواهد شد."

هم بنیانگذار تتر که در سال ۲۰۱۴ به دلیل سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال توسط دولت چین، هنگ کنگ را ترک کرده بود، در حال حاضر در پورتوریکو زندگی می‌کند. کشوری که قوانین دوستانه‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال دارد.

با این حال، آقای پیرس اشتیاق خود را برای بازگشت به هنگ کنگ، که به گفته وی "بهترین استعدادها در زمینه ارزهای دیجیتال در آسیا" را در خود جای داده، ابراز داشت.

اظهارات آقای پیرس در حالی مطرح می‌شود که چین سیگنال‌های متناقضی در مورد ارزهای دیجیتال ارسال می‌کند. این کشور در حالی که قبلاً مبادله و استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده بود، اخیراً اقداماتی را برای توسعه زیرساخت‌های بلاک چین خود انجام داده است.

هنوز رویکرد نهایی چین نسبت به ارزهای دیجیتال مشخص نیست. با این حال، اظهارات آقای پیرس نشان می‌دهد که برخی از بازیگران کلیدی در این صنعت معتقدند که چین در نهایت به یکی از رهبران جهانی در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد.


منبع : Twitter