ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی OKX گسترش خدمات صرافی و کیف پول خود را به هلند رساند

2024/06/03
16:08
62

صرافی OKX به طور رسمی صرافی متمرکز (CEX) و کیف پول Web3 خود را در هلند راه اندازی کرده و به مشتریان هلندی دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات ارز دیجیتال را ارائه می دهد.

صرافی OKX با عرضه خدمات معاملات اسپات، استکینگ و کیف پول Web3 با قابلیت یورو، فعالیت خود را در هلند آغاز کرد.

صرافی OKX به کاربران هلندی امکان می دهد حدود 150 ارز دیجیتال را با حداقل 60 جفت معاملاتی به یورو معامله کنند. برای تسهیل سپرده و برداشت یورو بدون مشکل، OKX با سیستم پرداخت محلی iDeal ادغام شده است که به مشتریان اجازه می دهد بدون هزینه یورو به حساب های خود واریز کنند. علاوه بر این، OKX از سپرده ها و برداشت ها از طریق سیستم SEPA (منطقه پرداخت یورو واحد) پشتیبانی می کند.

ساکنان هلند اکنون می توانند به خدمات مختلفی در صرافی OKX CEX دسترسی داشته باشند، از جمله معاملات اسپات ارزهای دیجیتال و استکینگ. این صرافی همچنین کیف پول OKX را در هلند راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد کنترل کامل ارزهای دیجیتال خود را داشته باشند.

ارالد گوس، مدیر کل OKX اروپا، بر تعهد شرکت به بازار هلند تاکید کرد و بر استخدام یک تیم متخصص محلی و طراحی دقیق محصولات بر اساس بازخورد کاربران تاکید کرد. این راه اندازی رسمی پس از تغییر نام تجاری صرافی از Okcoin Europe به OKX در آوریل انجام شد.

Okcoin Europe در ابتدا پس از ثبت نام به عنوان ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال در بانک مرکزی هلند، De Nederlandsche Bank، در سال 2021 شروع به ارائه خدمات به کاربران هلندی کرد. قابل ذکر است که OKX همچنین دارای مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در مالت است.

در کنار گسترش فعالیت خود در اروپا، OKX اخیراً درخواست مجوز خود را از رژیم صدور مجوز دارایی مجازی هنگ کنگ، در کنار صرافی های دیگری مانند Huobi و Gate.io، پس گرفته است.

برای جشن گرفتن این راه اندازی، OKX یک جایزه ثبت نام جدید تا سقف 50 یورو (54 دلار) برای همه مشتریانی که تا 3 جولای ثبت نام کنند، ارائه می دهد.


منبع : Cryptobriefing