ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی کوین‌بیس تعهد خود به صنعت ارزهای دیجیتال را با اهدای 25 میلیون دلار به Fairshake تقویت کرد

2024/06/03
16:17
58

کوین‌بیس، بزرگترین صرافی رمزارز در ایالات متحده، اعلام کرده است که مبلغ ۲۵ میلیون دلار را به سوپر پک حمایت از رمزارز Fairshake اهدا کرده است. این اعلام که به تازگی انجام شده است، با کمک مالی‌های اخیر از سوی ریپل (شرکت پرداخت رمزارز) و آندریسن هورویتز (شرکت سرمایه‌گذاری ونچر متمرکز بر فناوری) همخوانی دارد. با این اهدای کوین‌بیس، تامین مالی Fairshake اکنون به مبلغ ۱۶۰ میلیون دلار رسیده است که این موضوع آن را به عنوان یکی از پنج سوپر پک بزرگتر برای دوره انتخاباتی کنونی قرار می‌دهد.

Fairshake ۴۰ میلیون دلار برای حمایت از نامزدهای حمایت کننده رمزارز صرف کرده است.

این سازمان قصد دارد که پیروزی این نامزدها منجر به سیاست‌های ملایم‌تر برای شرکت‌ها و افراد آمریکایی درگیر فعالیت‌های مرتبط با رمزارز شود. بر اساس آنچه که مدیرعامل کوین‌بیس، برایان آرمسترانگ، تاکید کرده است، انتخاب نامزدهای حمایت کننده از رمزارز از هر دو حزب اصلی سیاسی، برای دستیابی به وضوح در تنظیمات قانونی بسیار مهم است. او اظهار داشته است: «ما اکنون باید با انتخاب نامزدهایی که ارزش‌های ما را نشان می‌دهند، پیام قوی‌ای در نوامبر بفرستیم».

کوین‌بیس به عنوان یک طرفدار برجسته سیاست‌های عادلانه رمزارز در واشنگتن، دی.سی. ظاهر شده است. این شرکت برای دریافت تامینات تنظیماتی شامل همگرایی، که به نظر او تحت رهبری رئیس کمیسیون اوراق بهادار و بورس گری جنسلر انجام نشده است، فعالیت لابی می‌کند. جنسلر درگیر اقدامات اجرایی علیه کوین‌بیس و سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی مانند ریپل و کریکن بوده است.

برای تقویت تأثیر خود، کوین‌بیس گروه غیرانتفاعی Stand with Crypto را راه‌اندازی کرده است که به انگیزه‌دهی به رأی‌دهندگان رمزارز برای فعالیت فعال در فرآیند تشریعی می‌پردازد. از زمان شروع آن در ماه اوت، Stand with Crypto تقریباً ۹۵۰٬۰۰۰ حامی جمع آوری کرده و بیش از ۸۷ میلیون دلار از طریق کمیته اقدامات سیاسی خود راه‌اندازی کرده است. وب‌گاه این گروه پایگاه داده‌ای از بیش از ۱۰۰۰ سیاست‌مدار با امتیازهایی که نشان‌دهنده نگرش آن‌ها نسبت به رمزارز است، فراهم می‌کند. علاوه بر این، ابزارهایی برای علاقمندان به رمزارز ارائه می‌شود تا با نمایندگان خود تماس بگیرند و به کمپین‌های نامزدهای حمایت کننده از رمزارز کمک کنند.

 

Stand with Crypto تصریح می‌کند که عبور اخیر لایحه نوآوری مالی و فناوری برای قرن ۲۱ (FIT)، یک لایحه دو حزبی برای ایجاد چارچوب تنظیمی برای دارایی‌های دیجیتال، تا حدودی به تلاش‌های لابی این گروه برمی‌گردد.

به گفته نیک کار، راهبر استراتژیک این گروه، ۳۳ نفر از ۷۱ دموکرات که به لطف لایحه FIT رأی داده بودند، با بنیان‌گذاران Stand with Crypto دیدار کرده بودند.

رأی‌دهندگان نگرش نامزدها درباره رمزارز را در نظر می‌گیرند. به گزارش، یک نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی هریس نشان می‌دهد که یکی از هر سه رأی‌دهنده در ایالات متحده قبل از اتخاذ تصمیم رای‌دهی‌شان، موقعیت نامزدها درباره رمزارزها را در نظر می‌گیرند.

نظرسنجی دیگری که توسط شرکت سرمایه‌گذاری ونچر معروف Paradigm انجام شده است، نشان می‌دهد که اعداد نظرسنجی‌های ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ از جامعه رمزارز به حمایت قابل توجهی برخوردار هستند.

این نظرسنجی که شامل ۱۰۰۰ رأی‌دهنده ثبت‌نام‌شده است، نشان می‌دهد که ۴۸ درصد از مالکان رمزارز قصد دارند برای رئیس‌جمهور سابق رأی دهند، در حالی که ۳۹ درصد قصد دارند برای رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده، جو بایدن، رأی دهند.

 


منبع : Cryptonews