ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی کراکن، پیش از عرضه اولیه سهام، جذب سرمایه را بررسی می‌کند.

2024/06/07
10:49
60

رویترز: بر اساس گزارش روز پنجشنبه‌ی بلومبرگ به نقل از منابع آگاه، صرافی پیشرو ارز دیجیتال، کراکن، در حال بررسی انجام دور دیگری از تأمین مالی است؛ اقدامی که نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ی بالقوه‌ی این صرافی برای یک عرضه اولیه سهام (IPO) در آینده است.

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت توکن‌ها، منابع خبری می‌گویند کراکن ممکن است در دور تأمین مالی پیش از عرضه اولیه سهام، موفق به جذب سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شود. به گفته‌ی یکی از این منابع، در صورت تصمیم کراکن به جذب سرمایه بیشتر، تکمیل این دور تأمین مالی می‌تواند تا پایان سال جاری صورت پذیرد.

کراکن در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر کرد، ضمن تأیید بررسی مسیرهای استراتژیک برای پیشبرد مأموریت خود در تسریع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال، بر تمرکز کامل بر سرمایه‌گذاری برای دستیابی به این هدف تأکید نمود.

منابع خبری بلومبرگ همچنین از برنامه‌ی کراکن برای عرضه اولیه سهام خود، احتمالا در سال آینده، خبر می‌دهند. بر اساس گزارش‌ها، این صرافی به منظور تحقق این برنامه، در تلاش برای جذب یک شرکت با اعتبار بالا به هیئت مدیره خود است.

افزایش علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به کراکن، نشانه‌ی دیگری از تمایل فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران به صنعت ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده‌های وب‌سایت The Block، از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۵.۶ میلیارد دلار سرمایه به شرکت‌های حوزه‌ی ارز دیجیتال تزریق شده است.


منبع : The block