ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بایدن نامزدهای کمیسیون CFTC را برای جایگاه‌های برتر در FDIC و وزارت خزانه‌داری معرفی کرد

2024/06/14
07:52
42

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، کریستی گلدسمیت رومرو از کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) را برای رهبری شرکت بیمه سپرده‌های فدرال (FDIC) و کریستین جانسون را برای نقشی برتر در وزارت خزانه‌داری معرفی کرد. این خبر در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه از کاخ سفید منتشر شد، اعلام گردید.

هر دو کمیسر دموکرات CFTC تلاش کرده‌اند که این آژانس قوانین یا راهنمایی‌هایی را برای حفاظت از مصرف‌کنندگان و حل تضاد منافع در کریپتو صادر کند. رومرو هشدار داده است که خطر "انتشار" در بازارهای کریپتو وجود دارد و مقایسه‌هایی بین این صنعت و بحران مالی سال ۲۰۰۸ انجام داده است. رومرو همچنین حامی کمیته مشاوره فناوری CFTC است که اوایل امسال رأی به ارائه گزارشی به کمیسیون داد و از دولت و صنعت خواست تا برای درک امور مالی غیرمتمرکز همکاری کنند.

کریستین جانسون، کمیسر CFTC که روز پنجشنبه برای پست معاون وزیر امور مؤسسات مالی در خزانه‌داری معرفی شد، اظهار کرده است که CFTC باید "فوراً مقررات" مربوط به حضانت دارایی‌ها را توسعه دهد.

جانسون گفت: «مسیر فوری برای CFTC وجود دارد که حفاظت از دارایی‌های مشتریان را با قوانین جداسازی یا تفکیک دارایی‌های مشتریان تقویت کند.» وی افزود: «این قوانین به سادگی می‌گویند که شما نمی‌توانید پول خانه و وجوه اختصاصی مشتریان خود را با هم ادغام کنید.»

جانسون همچنین قبلاً نگرانی‌هایی را در مورد امور مالی غیرمتمرکز و هوش مصنوعی مطرح کرده است.

به گزارش رویترز، دولت بایدن به دنبال آن است که اولین جلسات تأیید این نامزدها از هفته ۸ ژوئیه آغاز شود.

FDIC

مارتین گروئنبرگ، رئیس فعلی FDIC، به دلیل مدیریت این آژانس مورد انتقاد قرار گرفته است. گزارش‌هایی از روزنامه وال استریت ژورنال نشان داده‌اند که در FDIC سوءرفتارهایی از جمله آزار جنسی و زورگویی رخ داده است. گروئنبرگ اعلام کرده که تا زمان تأیید جانشینش در سمت خود باقی خواهد ماند.

شروود براون، رئیس کمیته بانکداری سنای ایالات متحده (دموکرات از اوهایو)، خواستار آن شد که سنا "سریعاً" برای انتخاب رهبر جدید FDIC اقدام کند.

براون در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: «کریستی گلدسمیت رومرو که دو بار به اتفاق آرا توسط سنا تأیید شده است، دهه‌ها تجربه در خدمات مالی را به FDIC می‌آورد، از جمله تجربه ارزشمند به عنوان بازرس ویژه حفاظت از مالیات‌دهندگان در برنامه امداد مالی مشکلات. او خود را به عنوان یک ناظر قوی، مستقل و منصف ثابت کرده که از انجام کار درست نمی‌ترسد.»


منبع : The block