ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

هنگ کنگ به دنبال ایده‌های سیاستی برای تقویت رشد وب ۳ و دارایی‌های مجازی

2024/06/24
11:50
50

شورای قانونگذاری (LegCo) هنگ کنگ خواستار ایده‌های سیاستی برای وب ۳ و دارایی‌های مجازی برای تقویت رشد این صنعت شده است.طبق پست اخیر جانگ نگو، عضو شورای قانونگذاری، در شبکه‌های اجتماعی، این شورا زیرمجموعه‌ای برای توسعه وب ۳ و دارایی‌های مجازی تشکیل داده است تا نظرات صنعت را جمع‌آوری کرده و پیشنهادهای سیاستی ارائه دهد.

فراخوان زیرمجموعه شورای قانونگذاری هنگ کنگ برای دریافت پیشنهادات

نگو بر چندین حوزه کلیدی برای توسعه چشم‌انداز وب ۳ هنگ کنگ تأکید کرد. وی بر لزوم ایجاد تعادل و ترویج فناوری‌های بنیادی و اقدامات نظارتی تاکید کرد. این شامل ایجاد زیرساختی است که از پیشرفت فناوری حمایت می‌کند و در عین حال انطباق و نظارت قانونی را تضمین می‌کند.

این پست بر اهمیت همکاری با تلاش‌های ملی برای تبدیل هنگ کنگ به یک مرکز جهانی وب ۳ تاکید کرد. این همکاری با هدف استفاده از مزیت‌های استراتژیک منطقه و ادغام آن‌ها با ابتکارات ملی گسترده‌تر انجام می‌شود.

نگو بر ضرورت ادغام هوش مصنوعی با فناوری‌های وب ۳ و بهبود سیستم‌های نظارتی هوش مصنوعی تاکید کرد. او همچنین خواستار توصیه‌های سیاستی و مقرراتی برای سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAO) و پرورش استعداد برای این اکوسیستم شد.

پیشبرد بخش‌های وب ۳ و دارایی‌های مجازی

نگو همچنین چندین استراتژی را برای تقویت بخش دارایی‌های مجازی، از جمله ایجاد محیطی حمایتی از طریق سیاست‌ها و زیرساخت‌های مطلوب، تشریح کرد.

تقویت حمایت از سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان دارایی‌های مجازی، یک تمرکز مهم دیگر است. نگو بر لزوم وجود چارچوب‌های نظارتی قوی برای افزایش اعتماد بازار و تضمین امنیت سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

وی به کاربردها و ریسک‌های بالقوه مرتبط با استیبل‌کوین‌ها در هنگ کنگ پرداخت و پیشنهاد سیستم‌های نظارتی را ارائه کرد که ثبات مالی را حفظ کرده و در عین حال نوآوری را تشویق کند.

علاوه بر این، نگو بر تقاضای روزافزون برای خدمات نگهداری حرفه‌ای به دلیل افزایش دارایی‌های مجازی تأکید کرد و پیشنهاد کرد که تحقیق در مورد روش‌های نگهداری مناسب و اقدامات نظارتی برای حمایت از این رشد ضروری است.

نگو در پایان این‌گونه  عنوان کرد: «من از پیشنهادات صنعت جهانی وب ۳ استقبال می‌کنم. من آنها را به طور کامل مطالعه کرده و برای ارائه به دولت از طریق پلتفرم شورای قانونگذاری خلاصه خواهم کرد.»


منبع : Cryptonews