ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی کره‌ای Hashed Ventures با همکاری Hub71 وارد ابوظبی می‌شود

2024/06/27
15:15
53

شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی کره‌ای Hashed Ventures با برقراری همکاری با Hub71، اکوسیستم فناوری پیشرفته‌ی منطقه، دامنه‌ی فعالیت خود را به ابوظبی گسترش می‌دهد.

ادوارد هانگ، مدیر ارشد پلتفرم در این شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه، به کریپتو‌نیوز اعلام کرد که Hashed Ventures با Hub71 در ابوظبی مشارکت کرده است. این گسترش، نشان‌دهنده‌ی جایگاه رو به ‌رشد ابوظبی به عنوان قطب نوآوری فناورانه و توسعه‌ی بلاک‌چین است.

درک نقش Hub71 در ابوظبی

Hub71 یک اکوسیستم فناوری تحت حمایت دولت است که در ابوظبی مستقر شده است. این قطب شبیه به دره سیلیکون، با هدف پرورش نوآوری و حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری طراحی شده است.

این اکوسیستم با ارائه‌ی مجموعه‌ای از حمایت‌ها از جمله دسترسی به تامین مالی، راهنمایی و فرصت‌های بازار، به مکانی جذاب برای شرکت‌های فناوری و رمزارز تبدیل شده است. مشارکت‌های Hub71 با پشتیبانی شرکت‌هایی مانند شرکت سرمایه‌گذاری مُبادله، طیف وسیعی از بخش‌ها را در بر می‌گیرد. هدف این اکوسیستم، در اختیار گذاشتن فضای اداری، منابع و فرصت‌های شبکه‌سازی برای استارت‌آپ‌ها است.

سرمایه‌گذاری‌های Hashed Ventures

Hashed Ventures مستقر در سئول، دارای مجموعه‌ی عظیمی از سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌ی بلاک‌چین و رمزارز است. این شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی کره جنوبی به پشتیبانی از پروژه‌های رمزارزی در مراحل اولیه شهرت دارد و در چندین پروژه‌ی برجسته مانند اتریوم، کی‌لتن و ترا سرمایه‌گذاری کرده است.

Hashed Ventures با گسترش فعالیت به منطقه‌ی خاورمیانه، قصد دارد از موقعیت استراتژیک و منابع Hub71 برای حمایت و توسعه‌ی شرکت‌های تحت حمایت خود و همچنین کاوش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) استفاده کند.

شرکت‌های رمزارزی مستقر در Hub71

بسیاری از شرکت‌های رمزارزی برجسته دیگر نیز در Hub71 حضور پیدا کرده‌اند. یکی از شرکت‌های قابل توجه، MidChains، یک پلتفرم معاملات دارایی دیجیتال تحت نظارت است که از Hub71 فعالیت می‌کند.

هدف MidChains با بهره‌مندی از چارچوب نظارتی مترقی ابوظبی، فراهم کردن محیطی امن و شفاف برای معاملات دارایی‌های دیجیتال است. شرکت فناوری بلاک‌چین Blocko نیز با تمرکز بر راه‌حل‌های بلاک‌چین سازمانی، در Hub71 فعالیت می‌کند.

بازیگر مهم دیگری در خاورمیانه، بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز جهان است. بایننس در حال گسترش حضور جهانی خود است و فعالیت آن در ابوظبی از طریق همکاری با نهادهای محلی، اهمیت استراتژیک این امارات در بازار جهانی رمزارز را نشان می‌دهد. با این حال، همانطور که رویترز گزارش داد، در سال ۲۰۲۳ واحد بایننس، BV Investment Management، درخواست خود را از رگولاتور مالی ابوظبی پس گرفت.

سرمایه‌گذاران برجسته‌ای همچون جیمی دیمون، ری دالیو و آلن هاوارد، ظهور ابوظبی به عنوان یک مرکز مالی جهانی را تایید کرده‌اند.


منبع : Cryptonews