ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پشتوانه معتبر برای استیبل‌کوین wUSDM: صندوق BUIDL بلک‌راک

2024/06/28
11:36
49

شبکه Manta امروز اعلام کرد که استیبل‌کوین wUSDM پروتکل Mountain، اکنون از پشتوانه معتبر صندوق BUIDL شرکت سرمایه‌گذاری چندملیتی بلک‌راک برخوردار شده است. این فرآیند از طریق پلتفرم توکن‌سازی و کارگزار انتقال Securitize، زیرمجموعه بلک‌راک، تسهیل می‌شود. این تحول باعث شده است Manta Network در زمره اولین شبکه‌های بلاک‌چینی قرار گیرد که با پشتیبانی از دارایی‌های تحت حمایت BUIDL از طریق wUSDM، از این صندوق قدرتمند بهره‌مند شود.

Manta Network در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «ما مفتخریم که با پشتیبانی از دارایی‌های تحت حمایت صندوق BUIDL از طریق استیبل‌کوین با قابلیت بازدهی درون-زنجیره‌ای wUSDM، از پذیرندگان اولیه این صندوق پیشرو باشیم.»

wUSDM که مخفف Wrapped USDM است، توکنی است که نشان‌دهنده سپرده‌گذاری استیبل‌کوین USDM در بلاک‌چین اتریوم است. wUSDM دسترسی به USDM را در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تسهیل می‌کند و نقدشوندگی آن را افزایش می‌دهد.

با توجه به اعلام شبکه Manta، این پشتوانه جدید از سوی صندوق BUIDL، امنیت و پتانسیل بازدهی wUSDM را تقویت می‌کند. تیم توسعه‌دهنده انتظار دارد که دارندگان این استیبل‌کوین از خدمات قیمومیت معتبر بلک‌راک بهره‌مند شوند.

wUSDM برای اولین بار در رویداد New Paradigm در Manta Pacific معرفی شد. این رویداد به کاربران این امکان را می‌داد تا با وثیقه‌گذاری USDC، wUSDM دریافت کنند. بر اساس آمار رسمی Manta Network، طی این کمپین، بیش از ۱۳۲ میلیون دلار wUSDM ضرب شده است.

تیم توسعه‌دهنده Manta Network تاکید کرد که این مشارکت با صندوق BUIDL، نشان‌دهنده تعهد این شبکه به گسترش موارد استفاده، امنیت و کاربرد دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) در فضای بلاک‌چین است. ویژگی‌های پیشرفته wUSDM که اکنون با پشتوانه صندوق BUIDL همراه شده است، مزایای قابل توجهی برای کاربران ارائه می‌دهد، از جمله مشارکت در Manta CeDeFi، محصول جدیدی که بازدهی و امنیت در سطح سازمانی را ارائه می‌کند.

صندوق BUIDL که در مارس سال جاری راه‌اندازی شد، اولین صندوق توکن‌شده‌ی بلک‌راک در اتریوم است. این صندوق ظرف سه ماه پس از عرضه، از صندوق وجوه دولتی آمریکا در بلاک‌چین Franklin Templeton (FOBXX) پیشی گرفت و به بزرگترین صندوق سهام توکن‌شده جهان تبدیل شد.

بر اساس داده‌های معتبر Dune Analytics، تا تاریخ 27 ژوئن، دارایی‌های تحت مدیریت صندوق BUIDL از مرز ۴۸۱ میلیون دلار گذشت، در حالی که AUM صندوق FOBXX فرانکلین که با نماد BENJI شناخته می‌شود، به ۳۵۷ میلیون دلار رسید.


منبع : Cryptobriefing