ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری کوین‌بیس و استرایپ برای تسهیل پرداخت‌های رمزارزی در سطح جهانی

2024/06/28
11:43
52

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، کوین‌بیس، با شرکت پرداخت استرایپ همکاری مشترکی را آغاز کرده است. طبق بیانیه‌ای که روز پنجشنبه توسط کوین‌بیس منتشر شد، استرایپ شبکه لایه ۲ اختصاصی کوین‌بیس به نام «بیس» را در محصولات پرداخت رمزارزی خود ادغام خواهد کرد. همچنین، کوین‌بیس امکان خرید ارز دیجیتال با کارت‌های اعتباری یا اپل‌پی از طریق کیف پول کوین‌بیس را با استفاده از استرایپ برای کاربران خود فراهم می‌کند.

علاوه بر این، بر اساس این بیانیه، مشتریان کوین‌بیس می‌توانند با استفاده از استیبل‌کوین USDC بر بستر بیس، فرآیند تبدیل ارزهای فیات به رمزارز را ساده‌سازی کرده و انتقال وجه را به بیش از ۱۵۰ کشور تسهیل کنند.

کوین‌بیس در بیانیه خود نوشت: «ارزهای دیجیتال به دلیل عدم محدودیت توسط مرزهای بین‌المللی یا ساعات کاری بانک‌ها، آینده پول هستند. این ارزها همچنین اصطکاک و هزینه‌های تراکنش را برای کاربران کاهش می‌دهند. این سه قابلیت کلیدی، زیربنای محکمی را برای استرایپ و کوین‌بیس فراهم می‌کند تا آینده‌ای بهتر برای پرداخت‌های کاربران در سراسر جهان رقم بزنند.»

طبق داده‌های ردیاب ارزهای دیجیتال DeFiLlama، شبکه بیس در حال حاضر ۱.۵۷ میلیارد دلار ارزش قفل‌شده دارد. شبکه اصلی این لایه ۲ به طور رسمی در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۳ برای عموم راه‌اندازی شد.


منبع : The block