ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری یونی‌سواپ والت با ترنسک برای تسهیل خرید مستقیم ارز دیجیتال با پول رایج

2024/07/02
16:14
41

شرکت ترنسک، تأمین‌کننده زیرساخت پرداخت در وب ۳، با یونی‌سواپ لبز برای ارائه خدمات خرید مستقیم ارز دیجیتال با استفاده از پول رایج (فیات) در کیف پول یونی‌سواپ همکاری راهبردی برقرار کرده است. این مشارکت که روز دوشنبه اعلام شد، به دنبال ساده‌سازی فرآیند ورود کاربران جدید به دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

کیف پول یونی‌سواپ یک والت خودنگهدار است که دسترسی مستقیم به پروتکل یونی‌سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان، را فراهم می‌کند. کاربران این کیف پول می‌توانند به راحتی توکن‌های خود را مستقیماً در این اپلیکیشن معامله کنند. با ادغام خدمات ترنسک، کاربران اکنون قادر خواهند بود بدون نیاز به انتقال وجوه از صرافی‌های متمرکز، مستقیماً از طریق کیف پول یونی‌سواپ اقدام به خرید ارز دیجیتال نمایند. این امر می‌تواند منجر به جذب کاربر جدید و گسترش اکوسیستم دیفای شود.

کاربران از بیش از ۱۶۰ کشور جهان امکان استفاده از «مجموعه‌ای گسترده از روش‌های پرداخت جهانی و محلی» نظیر اپل‌پی، گوگل‌پی، کارت‌های اعتباری (کردیت - دبیت) و سایر روش‌های پرداخت محلی که به طور خاص اعلام نشده‌اند، را برای خرید مستقیم ارز دیجیتال در کیف پول یونی‌سواپ خواهند داشت.

مری کاترین لدر، مدیر ارشد عملیات یونی‌سواپ لبز، در این خصوص اظهار داشت: «هدف ما ایجاد دسترسی همگانی به دنیای امور مالی غیرمتمرکز است. همکاری با ترنسک، توانایی ما را برای تسهیل ورود کاربران جدید به این حوزه از طریق ارائه‌ی تجربه‌ای کاربرپسند، ارتقا خواهد داد.»

انتظار می‌رود این مشارکت، ضمن حذف مراحل واسطه در فرآیند خرید ارز دیجیتال برای کاربران جدید، مسیر تعامل آن‌ها با اکوسیستم‌های متنوع دیفای را هموار سازد.


منبع : The block