ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

روبین‌هود با به‌کارگیری هوش مصنوعی، حامی تصمیم‌گیری آگاهانه‌ی کاربران در معاملات می‌شود

2024/07/03
16:44
43

روبین‌هود، پلتفرم پیشرو در زمینه‌ی کارگزاری آنلاین، با خرید شرکت سرمایه‌گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی «پلوتو کپیتال»، گامی بلند در راستای توانمندسازی کاربران خود برداشته است. این اقدام، روبین‌هود را قادر خواهد ساخت تا با تجهیز کاربران به ابزارهای هوش مصنوعی (AI)، آن‌ها را در اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای انجام معاملات یاری رساند.

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در بستر معاملاتی روبین‌هود

بر اساس بیانیه رسمی روبین‌هود، ادغام فناوری هوش مصنوعی پیشرفته‌ی پلوتو کپیتال، کاربران را قادر خواهد ساخت تا «با سرعت و اطمینان، تصمیمات مبتنی بر تحلیل دقیق بگیرند.»

این امر با به‌کارگیری «مدل‌های زبان بزرگ» در هسته‌ی سیستم هوش مصنوعی پلوتو محقق خواهد شد. بدین ترتیب، اپلیکیشن معاملاتی روبین‌هود قادر به پردازش و تحلیل لحظه‌ای داده‌های مالی کلیدی خواهد بود.

داده‌های قابل تجزیه و تحلیل شامل موارد زیر هستند:

  • قیمت ارزهای دیجیتال
  • اخبار و رویدادهای مهم بازار
  • صورت‌های مالی شرکت‌ها
  • اسناد و گزارش‌های رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)

لازم به ذکر است که جیکوب سانسبری، بنیان‌گذار و مدیرعامل پلوتو کپیتال، نقشی محوری در توسعه‌ی آتی محصولات روبین‌هود ایفا خواهد کرد. آقای سانسبری که پیش‌تر به عنوان رهبر فنی و مهندس ارشد نرم‌افزار در شرکت انویدیا مشغول به کار بوده است، دارای تخصص و تجربه‌ی ارزشمندی در حوزه‌ی هوش مصنوعی و فناوری تراشه می‌باشد. مشارکت ایشان تاثیر بسزایی در تکامل نقشه راه محصول روبین‌هود و یکپارچه‌سازی‌های آتی هوش مصنوعی در این پلتفرم خواهد داشت.


منبع : Cryptonews