ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی ارز دیجیتال CoinDCX هند ، BitOasis را تصاحب کرد.

2024/07/03
17:18
43

صرافی پیشرو ارز دیجیتال هند، CoinDCX، در اقدامی راهبردی، BitOasis، پلتفرم تجارت دارایی‌های دیجیتال مستقر در دبی را به منظور گسترش فعالیت‌های بین‌المللی خود، خریداری نمود.

این تصاحب در ادامه سرمایه‌گذاری استراتژیک CoinDCX در BitOasis در آگوست ۲۰۲۳ صورت می‌گیرد.

هدف از این اقدام، ارائه طیف وسیع‌تری از دارایی‌های رمزنگاری، افزایش نقدینگی و ارتقاء تجربه معاملاتی برای کاربران است. جزئیات مالی این معامله همچنان محرمانه باقی مانده است.

BitOasis با کسب مجوز از بانک مرکزی بحرین در ماه ژوئن، دامنه فعالیت خود را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش داد. این شرکت پیش‌تر موفق به اخذ مجوز عملیاتی MVP از مرجع تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی در سال گذشته شده بود.

«هدف CoinDCX تبدیل شدن به پلتفرم پیشرو تجارت ارز دیجیتال در سطح جهان است»، این سخنان، Sumit Gupta، یکی از بنیانگذاران CoinDCX را در برمی‌گیرد. «استراتژی توسعه ما با تمرکز بر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز می‌شود تا از پتانسیل بالای این بازار و علاقه فزاینده مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال بهره‌مند شویم. همکاری با BitOasis، پلتفرمی با دسترسی در ۱۵ کشور منطقه، هم‌راستا با چشم‌انداز ما برای دستیابی به جایگاه رهبری جهانی است.»

استمرار فعالیت BitOasis با برند و تیم رهبری کنونی

Gupta همچنین تأکید کرد که برند و تیم رهبری BitOasis پس از این تصاحب بدون تغییر باقی خواهند ماند.

علاءالدین، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران BitOasis خاطرنشان کرد: «کاربران می‌توانند انتظار برخورداری از سبد محصول گسترده‌تر، خدمات نوآورانه در حوزه ارزهای دیجیتال، دسترسی آسان‌تر به طیف وسیعی از توکن‌ها، نقدینگی بالاتر، گزینه‌های معاملاتی پیشرفته‌تر و در نهایت، یک تجربه کاربری بسیار بهبود یافته را داشته باشند.»

CoinDCX که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، ادعا می‌کند که دارای پایگاهی بیش از ۱۵ میلیون کاربر بوده و حجم معاملات سه ماهه متوسط آن به ۸۴۰ میلیون دلار می‌رسد. این صرافی از حمایت سرمایه‌گذارانی همچون Pantera Capital، Polychain Capital، Bain Capital Ventures و Coinbase Ventures برخوردار است.

BitOasis که دو سال زودتر از رقیب هندی خود، یعنی در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، ادعا می‌کند که از زمان آغاز فعالیت، موفق به پردازش بیش از ۶ میلیارد دلار حجم معاملات شده و توانسته است از سرمایه‌گذارانی از جمله Jump Capital و Pantera Capital، بیش از ۴۰ میلیون دلار تأمین مالی جذب نماید.


منبع : The block