ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

زنجیره بلوکی داده محور فلر، از طریق ادغام با LayerZero به بیش از 70 زنجیره بلوکی دیگر متصل می‌شود

2024/07/04
10:46
35

فلیر (FLR)، که یک بلاکچینِ تمرکز‌یافته بر داده است، با LayerZero، پلتفرم پیام‌رسانی بین زنجیره‌ای، ادغام شده است. این اقدام به فلیر امکان دسترسی به شبکه‌های لایه ۱ مانند اتریوم و سولانا، علاوه بر بیش از ۷۰ بلاکچین دیگر را می‌دهد. اکنون بیش از ۵۰,۰۰۰ اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApp) که از Flare پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند و هر زنجیره‌ای می‌تواند Flare را برای بهره‌مندی از داده‌های غیرمتمرکز یکپارچه کند.

هوگو فیلیون، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این یکپارچه‌سازی، برای تمامی کاربران و توسعه‌دهندگان در اکوسیستم فلیر، بسیار ارزشمند است. استقرار LayerZero V2 روند توسعه‌ی فلیر را سرعت می‌بخشد و زمینه‌ای را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا طیف گسترده‌ای از محصولات نوآورانه با قابلیت همکاری‌پذیری توسعه دهند.»

بر اساس داده‌های ارز دیجیتال DeFiLlama، در حال حاضر، در مجموع ۱۰.۲۳ میلیون دلار در قراردادهای هوشمند فلیر قفل شده است. با توجه به داده‌های The Block، LayerZero تا تاریخ ۲۸ ژوئن شاهد حدود ۴۰,۱۵۰ پیام روزانه بود. تعداد پیام‌های روزانه‌ی این پلتفرم پس از تلاش LayerZero برای حذف مزارع سیبیل (کاربرانی که با انگیزه دریافت ایردراپ‌های متعدد، از یک پلتفرم رمزنگاری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کنند) با رویکردی آزمایشی، کاهش یافت.


منبع : The block