ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کوین‌بیس در نبرد حقوقی خود با SEC بر سر قوانین ارزهای دیجیتال خواستار دریافت ایمیل‌های خصوصی گنسلر شد

2024/07/04
19:09
34

ماه گذشته، این صرافی از رئیس SEC درخواست کرد که برخی از ارتباطات، از جمله ایمیل‌هایی که دیدگاه‌های او در مورد دارایی‌های دیجیتال از سال 2017 تاکنون را نشان می‌دهد، ارائه کند.

SEC این حرکت را به چالش کشید و با اشاره به نگرانی‌هایی درباره بار اضافی و نقض حریم خصوصی، استدلال کرد که هر احضاریه‌ای باید کمیسیون را به عنوان یک نهاد هدف قرار دهد، نه گنسلر به صورت شخصی. این نهاد اظهار داشت:"تا حدی که این چنین نیست، این یک نفوذ نامناسب به زندگی خصوصی یک مقام دولتی است، بر اساس تصمیم او برای خدمت. همچنین با توجه به عدم ارتباط کامل اسناد درخواستی و تأثیر بالقوه سردکننده بر خدمت عمومی، دادگاه باید احضاریه را باطل کرده و یک دستور حفاظتی صادر کند."

چرا کوین‌بیس به ایمیل‌های گنسلر نیاز دارد؟

در پاسخ، کوین‌بیس استدلال SEC را بی‌اساس توصیف کرد و اشاره کرد که درخواست آن مربوط به درک دیدگاه‌های رئیس در مورد دارایی‌های دیجیتال و قوانین فدرال اوراق بهادار است.

کوین‌بیس همچنین بر اهمیت ارتباطات گنسلر با شرکت‌کنندگان بازار به عنوان راهی برای دستیابی به درک موضع این نهاد در مورد مقررات دارایی‌های دیجیتال تأکید کرد. این شرکت اظهار داشت:

"آنچه که آقای گنسلر در ارتباطات خصوصی خود درباره وضعیت مقرراتی دارایی‌های دیجیتال می‌گفت، و آنچه که شرکت‌کنندگان بازار به او می‌گفتند در این موارد، نشان‌دهنده درک عینی عمومی و شرکت‌کنندگان بازار در مورد اینکه قوانین اوراق بهادار چه رفتارهایی را ممنوع می‌کند، است."

علاوه بر این، کوین‌بیس به سابقه پرونده ریپل اشاره کرد و اظهار داشت که دادگاه تأیید کرد که ارتباطات داخلی کارکنان یک نهاد می‌تواند بینش‌های اساسی ارائه دهد، حتی اگر به صورت عمومی فاش نشود.

"همانطور که دادگاه ریپل تأیید کرد، یک سند یا ارتباط نیازی به عمومی بودن ندارد تا بینشی در مورد درک عینی عمومی از آنچه که تنظیم‌کنندگان از آنها می‌خواهند، ارائه دهد."

صرافی تحت هدایت برایان آرمسترانگ بیشتر اظهار داشت که دادگاه باید درخواست آن را بپذیرد زیرا گنسلر، قبل از تأیید به عنوان رئیس SEC، "درک عمومی" از تلاش‌های نظارتی این کمیسیون در مورد دارایی‌های دیجیتال را شکل داده و منعکس کرده است.

با توجه به این موضوع، کوین‌بیس اظهار داشت که: "نباید تعجب‌آور باشد که او ممکن است موضوع کشف در یک اقدام قانونی توسط SEC باشد - به خصوص در جایی که، مانند اینجا، آقای گنسلر یک صدای عمومی کلیدی در مورد وضعیت نظارتی صنعت دارایی‌های دیجیتال بوده است."


منبع : Cryptoslate