ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری زودیا کاستدی با Maple Finance برای تسهیل وام‌دهی رمزارز نهادی

2024/07/09
16:51
39

زودیا کاستدی، ارائه‌دهنده‌ی پیشرو در خدمات نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال که از پشتوانه موسسات مالی قدرتمندی همچون استاندارد چارترد، اس‌بی‌آی هولدینگز، نورثرن تراست و بانک ملی استرالیا برخوردار است، از عقد قرارداد همکاری راهبردی با Maple Finance، پلتفرم پیشرو در حوزه‌ی وام‌دهی رمزارز، خبر داد. این مشارکت با هدف تسهیل وام‌دهی نهادی دارایی‌های دیجیتال در سطح جهانی صورت می‌پذیرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی مشترک منتشر شده در روز سه‌شنبه، Maple Finance از خدمات نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال زودی کاستدی برای وثیقه‌های مرتبط با قراردادهای وام‌دهی بین‌المللی خود استفاده خواهد کرد. این همکاری به مؤسسات مالی این امکان را می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از امنیت و انطباق‌پذیری زیرساخت زودی کاستدی، ارزش راکد دارایی‌های دیجیتال خود را آزاد سازند.

علاوه بر این، کیف پول‌های زودی کاستدی از توکن Maple پشتیبانی خواهند کرد. این اقدام پاسخگوی نیاز فزاینده‌ی بازیگران نهادی برای کسب بازدهی بیشتر از طریق روش‌های نوین مدیریت دارایی‌های دیجیتال است.

جولین ساویر، مدیرعامل زودی کاستدی، در این خصوص اظهار داشت: «برای سرمایه‌گذاران نهادی، بهینه‌سازی بازده در عین حفظ امنیت دارایی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در زودی کاستدی با Maple Finance اشتراک دیدگاه داریم. هدف ما آزادسازی پتانسیل دارایی‌های دیجیتال از طریق ایجاد پل‌های ارتباطی مستحکم میان سیستم‌های مالی سنتی و غیرمتمرکز است، نه برهم زدن ساختار موجود بازار.»

رایان اوشی، مدیر عملیات Maple Finance، نیز ضمن ابراز خرسندی از این همکاری عنوان کرد: «این مشارکت زمینه‌ساز ارتقای زیرساخت‌های وام‌دهی رمزارز و توسعه‌ی راه‌حل‌های نوآورانه برای تسهیل فعالیت‌های قرض‌دهی و استقراض نهادی در این حوزه خواهد شد. این امر در نهایت منجر به افزایش امنیت، شفافیت و گزینه‌های موجود در بازار وام‌دهی رمزارز می‌شود.»

بر اساس بیانیه منتشر شده، راه‌اندازی این همکاری راهبردی برای اوایل سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی پیش‌بینی شده است.


منبع : The block