ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

استورج، شرکت رایانش ابری والدی را تصاحب کرد

2024/07/10
12:00
33

شرکت استوریج، پیشرو در ارائه پلتفرم ذخیره‌سازی ابری مبتنی بر بلاکچین، در اقدامی راهبردی، کمپانی والدی، تامین‌کننده برجسته خدمات محاسبات ابری با کارایی بالا را خریداری کرد. جزئیات مالی این توافق همچنان محرمانه باقی مانده است.

شبکه جهانی والدی با در اختیار داشتن بیش از ۱۶ هزار واحد پردازش گرافیکی (GPU)، امکان پردازش ابری بر اساس تقاضا را برای مشتریان سازمانی در حوزه‌های فناوری، تحقیقات و علوم زیستی فراهم می‌آورد که به طور ویژه برای آموزش هوش مصنوعی کاربرد دارد. این خبر در بیانیه مطبوعاتی اخیر استوریج منتشر شده است.

رشد فزاینده تقاضا برای انرژی و زیرساخت از سوی شرکت‌های فعال در هوش مصنوعی (AI) و محاسبات با کارایی بالا (HPC)، منجر به خروج برخی از بازیگران حوزه استخراج رمزارز، مانند بیت‌کوین (BTC)، از این عرصه شده است. به عنوان مثال، شرکت Core Scientific (CORZ) به تازگی قراردادی ۱۲ ساله برای تامین ۲۰۰ مگاوات (MW) انرژی با شرکت محاسبات ابری CoreWeave به امضا رسانده است.

کلبی وینگار، مدیر ارشد درآمد استوریج، در این بیانیه اعلام کرد: «سازمان‌های امروزی نیازمند راه‌حل‌های نوآورانه ابری با کارایی بالا هستند تا بتوانند به شکلی مقرون به صرفه و پایدار به فعالیت‌های نوآورانه خود ادامه دهند.»

استوریج بر این باور است که شبکه جهانی مراکز داده والدی، مجهز به قابلیت‌های محاسبات ابری با کارایی بالا، مکمل ایده‌آلی برای سرویس ابری توزیع‌شده آن‌ها به شمار می‌رود. این امر به ویژه با توجه به بهینه‌سازی خدمات مشترک ذخیره‌سازی و پردازش گرافیکی برای حجم کاری هوش مصنوعی تولید محتوا، بسیار هیجان‌انگیز است.


منبع : Coindesk