ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بنیاد Worldcoin پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان World Chain را منتشر کرد

2024/07/10
12:09
34

بنیاد Worldcoin، سازمان پشتیبان پروژه ارز دیجیتال Worldcoin مبتنی بر اسکن عنبیه، پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان شبکه لایه ۲ آتی خود، World Chain، را راه‌اندازی کرده است.

این پیش‌نمایش به تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی در اواخر تابستان، شبکه را کاوش، ساخت، آزمایش و بازخورد دهند.

هدف World Chain از بین بردن محدودیت‌ها، متن‌باز بودن و حکمرانی مستقل توسط جامعه است. این زنجیره توسط اتریوم در شبکه سوپرچین لایه دوم ساخته شده با استفاده از OP Stack ایمن شده است. با پشتیبانی از شرکایی مانند Alchemy، Safe و Elliptic، این زنجیره ابزارها و زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند.

بنیاد Worldcoin ادعا می‌کند که تراکنش‌های کاربران Worldcoin به بیش از 50 درصد از فعالیت OP Mainnet افزایش یافته و در دوره‌های اوج می‌تواند به بیش از 80 درصد برسد. چالش‌های مقیاس‌پذیری یکی از دلایل اصلی مهاجرت به زنجیره خودشان بوده است.

پروژه Worldcoin بر اساس ایده تشخیص بین انسان و غیرانسان استوار است و افراد پس از اسکن عنبیه، شناسه World ID دریافت می‌کنند و به آنها توکن‌های WLD داده می‌شود. این زنجیره برای افزایش ظرفیت و ارائه تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و قابل‌اعتمادتر طراحی شده است.


منبع : The block