ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

استاندارد چارترد برای تصاحب شرکت سرمایه‌گذاری مرتبط با آلن هاوارد وارد مذاکره شد

2024/07/10
12:33
32

بازارهای زودیا، زیرمجموعه استاندارد چارترد، طبق گزارش بلومبرگ در حال مذاکره برای خرید Elwood Capital Management، یک تجارت مستقر در جرسی که خدمات تجارت و تسویه دارایی دیجیتال بدون نسخه را ارائه می دهد، هستند. این معامله که نشان دهنده آخرین تلاش استاندارد چارترد برای ورود به حوزه ارزهای دیجیتال است، به گفته گزارش ها قرار است در ماه جاری نهایی شود.

استاندارد چارترد، بانک چندملیتی مستقر در بریتانیا، ماه گذشته اعلام کرد که در حال ایجاد یک میز معاملاتی برای بیت کوین و اتریوم به عنوان بخشی از تجارت ارز خارجی خود است، با اشاره به تقاضای سرمایه گذاران نهادی. این شرکت همچنین یک پلتفرم تجارت اوراق بهادار مبتنی بر بلاکچین به نام لیبرا را راه اندازی کرد.

کسب Elwood Capital به بازارهای زودیا مجوزهای ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در جزیره جرسی، یک کشور جزیره ای خودمختار بریتانیا و همچنین یک تجارت خدمات معاملاتی بدون نسخه (OTC) را ارائه می دهد. Elwood با حمایت مدیر صندوق تامینی میلیاردر آلن هاوارد تأمین می شود که در سال ۲۰۱۸ Elwood Technologies را تأسیس کرد.

بلومبرگ گزارش داد که Elwood Technologies در سال ۲۰۲۲ از سرمایه گذارانی از جمله گلدمن س Sachs و Dawn Capital، ۷۰ میلیون دلار جمع آوری کرد. این شرکت در سال مالی گذشته با زیان ۱۶.۹ میلیون دلاری فعالیت کرده است.

بخش سرمایه‌گذاری خطرپذیر استاندارد چارترد در سال ۲۰۲۱ با همکاری BC Technology Group هنگ کنگ، بازارهای زودیا را تأسیس کرد. این شرکت در سال ۲۰۲۲ یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کرد که اوایل امسال تعطیل شد.

روز سه‌شنبه، شرکت خواهر زودیا  کاستدی - با حمایت شرکت‌هایی مانند SBI Holdings، Northern Trust و National Australia Bank - از همکاری با استارت‌آپ وام‌دهی غیرمتمرکز Maple Finance خبر داد. این اقدام پس از توافق قبلی با 21Shares برای ارائه خدمات نگهداری برای محصولات قابل معامله در بورس (ETP) با پشتوانه فیزیکی ارز دیجیتال در بازار اروپا انجام می شود.


منبع : The block